יו"ר רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס אמר היום (רביעי) כי גם בממשלה הקודמת הוא ביקר בעמאן ונפגש עם המלך עבדאללה. עבאס אמר את הדברים במליאת הכנסת בהמשך לדיווח של ארמון המלוכה בעמאן, לפיו הוא נפגש עם המלך הירדני בארמונו ודן עמו בנושאים הקשורים ליחסים בין המדינות והאזור. לאחר הפגישה עם עבדאללה הבהיר יו"ר רע"מ ב"חדשות 12" כי בניגוד לדיווח, השניים לא קידמו נושאים מדיניים וכי נפגשו בפעם הראשונה: "לא ניהלנו שיחה מדינית, זו הייתה פגישת היכרות". היום במליאה, כאמור, הוא שינה את גרסתו וסתר את עצמו בכך שטען כי הוא והמלך נפגשו כבר בעבר. בתגובה לכך אמר לו חבר הכנסת שלמה קרעי כי מדובר בסתירה לדברים שאמר אתמול ושאל אותו איך הוא יכול לטעון שהפגישה שהתקיימה אתמול שהיא פגישת היכרות. בתגובה התעלם עבאס משאלתו ולא השיב.

לפי הפרסום בסוכנות הידיעות הירדנית, הפגישה שהתקיימה אתמול בין השניים ארכה כארבע שעות ונכחו בה גם שר החוץ הירדן איימן ספדדי ומנהל לשכת המלך הירדני. עוד פורסם, כי במהלך הפגישה עלו בה נושאים שונים ובהם יחסי ישראל-ירדן והמזרח התיכון בכלל, וגם הסוגיה הפלסטינית. 

בין היתר שיבח ח"כ עבאס את עמדותיו של עבדאללה בנושא הסוגיה הפלסטינית, את מאמציו ומאמצי מדינתו לשמור על הסטטוס קוו בירושלים, ואת "התמורה הירדנית לפלסטינים במיוחד בתחום החינוך". 

עוד דווח, כי המלך הדגיש את הצורך להשיג שלום צודק וכולל על בסיס פתרון שתי המדינות, "המבטיח הקמת מדינה פלסטינית עצמאית בקווי ה-4 ביוני 1967, שבירתה מזרח ירושלים". כמו כן, המלך הירדני אישר כי ירדן תעשה את כל המאמצים "להגן על האתרים הקדושים למוסלמים ולנוצרים בירושלים, בסיוע האפוטרופסות ההאשמית על המקומות הקדושים בירושלים". 

בריאיון ב"מהדורה המרכזית" הכחיש עבאס כי הפגישה עסקה בנושאים מדיניים, והבהיר: "לא הלכתי לשם לנהל שיחה מדינית, זו הייתה פגישת היכרות".