יו"ר סיעת רע"מ ח"כ ואליד טאהא מתנגד להטלת סנקציות על ח"כ מאזן גנאיים על כך שהצביע אתמול נגד המשמעת הקוליאציונית, והצביע בעד הצעת חוק בית חולים בסח'נין שהעלה יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה. ח"כ טאהא אמר למעריב: "ברור לכל שהאופוזיציה בראשות הליכוד, סמוטריץ ובן גביר, משתמשת ברשימה המשותפת כדי להביך את רע״מ ואת הקואליציה ע״י 'הצלחות' נקודתיות. ח״כ מאזן גנאיים פעל בניגוד להחלטת הסיעה והצביע עם האופוזיציה. לא אגיד מילה לגבי ההצהרה שלו מהבוקר, ואתנגד להטלת סנקציות עליו".

הצעת החוק שהעלתה אתמול האופוזיציה בדבר הקמת בית חולים בעיר סח'נין, עברה בתום דיון במליאת הכנסת, לאחר שח"כ מאזן גנאיים מסיעת רע"מ הצביע בעדה יחד עם מפלגות הליכוד, הרשימה המשותפת והסיעות החרדיות. בסך הכל הצביעו 51 ח"כים בעד החוק מול 50 מתנגדים. למרות ההפסד בקואליציה משוכנעים שההצעה לא תקודם בקריאות הבאות. 

בתוך כך, לאחר ההצבעה, החלה לפרוץ מהומה במליאה. יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס החל לעבור בין שורות הקואליציה וקרא בקריאות נגד. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), שניהל את הישיבה, השיב לעבאס: "לא ראוי מה שעשית". הנהלת הקואליציה הידועה כי היא תתכנס ותבחן סנקציות כנגד חברי כנסת המפרים משמעת קואליציונית