שדר הרדיו דידי הררי, תקף היום (ראשון) בפתח תוכניתו ב-103FM את פעילי השמאל, אשר פרסמו פוסטים קיצוניים ברשתות חברתיות וטענו כי הממשלה לא צריכה לעזור לזוג העצורים בטורקיה, בשל תמיכתם בבנימין נתניהו. הררי לא חסך בביקורת ואמר כי "לעיתים נדמה כי האויב נמצא בתוכנו ולא בחוץ. אתם נורמליים? יש פה הבדל בין ימין ושמאל? אם אזרח ישראלי נקלע לבעיה, זו חובת הממשלה לטפל בו. בלי קשר לדעתו הפוליטית ולהצבעתו בבחירות".

עוד הוא התייחס לסיטואציה בטורקיה וטען כי הנשיא הטורקי הוא "מנהיג מטורף שמנצל כל הזדמנות שיש לו לרווח פוליטי. גם הפעם, כדי להסיט את תשומת הלב ממצבו בסקרים וממצב המדינה בכללי, ארדואן מצא עניין לטפס עליו. התמונה שהישראלים צילמו עם הטלפון שלהם, ניתן למצוא אותה בכל קיוסק אפשרי בטורקיה כמזכרת לתיירים. אז על זה נעצרו, כי ארדואן הבין שיש לו הזדמנות בידיים לסחוט את מדינת ישראל. הוא מחזיק בהם ושולט בבית המשפט, שאמור למעשה לעשות צדק ולא להיות תלוי באף אחד".

לאחר מכן הוא תהה מה אומרת הסיטואציה על מדינת ישראל ואזרחיה: "מה זה אומר עלינו שרוצים לטוס לטורקיה כי שם הכל רגוע? אל תחכו לאזהרות מסע, תוציאו את המדינה הזו מהפה שלכם. העולם גדול ויפה, יש מספיק לראות. גם אם האזרחים נחמדים, הם לא שולטים שם בכלום, האיש ששולט בטורקיה הוא לא צפוי. זה מקום מסוכן, אל תיקחו את הסיכון ואל תעמידו את המדינה במצב המורכב הזה".