עורך הדין המייצג את בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין, ניר יסלוביץ', נפגש הערב (שני) עם מורדי אוקנין המוחזק במעצר בטורקיה יחד עם אשתו נטלי, בחשד לריגול לכאורה, לאחר שצילמו את ארמונו של הנשיא רג'פ טייפ ארדואן, עת ששהו בחופשה.

ביקורת מבית: העיתונאי הטורקי שיצא להגנת הזוג אוקנין

בראיון לכלי התקשורת, סיפר עורך הדין אודות מצבם של הזוג: "הפגישה כללה דמעות, התנאים אינם פשוטים כלל וכלל". עורך הדין צפוי לבקר מחר את נטלי, היושבת בתא נפרד מבעלה, אך אינה חולקת תא מעצר עם אסירים נוספים. 

כמו כן, לאחר הערכת מצב שערך מנכ"ל משרד החוץ, אלון אושפיז, ראש החטיבה הקונסולרית במשרד החוץ יצאה לטורקיה במטרה לסייע במאמצים הקונסולריים. בנוסף, סימה דובדבני, מנהלת המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ, ביקרה את בני המשפחה של הזוג במודיעין ודיווחה להם על קבלת האישור עבור הביקור הקונסולרי ועל המהלכים שמובילים במשרד החוץ.

שר החוץ יאיר לפיד, קיים היום הערכת מצב עם גורמים בכירים נוספים, והוא עוסק בנושא באופן אישי, אך טרם נקבע מועד לביקור קונסולרי. "אנחנו לוחצים שיהיה מוקדם ככל האפשר", כך נמסר ל"מעריב".

מוקדם יותר, משרד החוץ הודיע כי התקבל אישור לביקור קונסולרי של נציגי ישראל אצל בני הזוג, וכי השגרירות הישראלית באנקרה והקונסוליה באיסטנבול, פועלות לקידום הביקור.