משפט נתניהו אמור היה להגיע הבוקר (שלישי) לרגע השיא שלו, אך השופטים החליטו לדחות את תחילת עדותו של עד המדינה ניר חפץ. עוד לפני שהתקבלה הדחייה, התווכחו ינון מגל ובן כספית בתוכניתם ב-103FM על הסיקור התקשורתי של המשפט.

ינון: אני מתפלל שעיתונאים היו עושים גילוי נאות על הפוזיציה שלהם לפני כל המלל שהם מוציאים מהפה, והטקסטים שהם מוציאים מהיד. הגילוי הנאות שלהם, איפה הפוזיציה הפוליטית שלהם, היה מאוד עוזר לנו.
בן: אני אתעלם באלגנטיות כדי לא להביע חמלה על מה שאמרת עכשיו, כאילו מישהו לא יודע מה כל עיתונאי חושב בעידן הנוכחי, הרי כולכם מתפרנסים מנתניהו. כל הקטע של ערוץ 20 זה נתניהו.

ינון: אני מתפרנס? אתה לא מתבייש? אני מתפרנס מנתניהו?
בן: לא רק אתה, כולכם.

ינון: אתה מתפרנס מנתניהו, מה קורה לך?
בן: הייתי עיתונאי לפני נתניהו.

ינון: אתה כותב ספרים על נתניהו, השם של נתניהו מכניס לך כסף לחשבון הבנק ואתה מדבר עליי? בחיים לא קיבלתי מנתניהו כלום, לא ביקשתי מנתניהו כלום, לא רציתי מנתניהו כלום. כל מה שאני עושה ברוך השם זו הפוזיציה שלי לגמרי כי אני בן חורין. אתה מתפרנס מנתניהו ואתה אומר לי שאני מתפרנס מנתניהו?
בן: עליי הכול ידוע, מה שאמרת לגבי הספר זה קשקוש, אני מוכן לפתוח בפניך כמה ספר מכניס, רמז, ספר שלא אתה מוציא. עמית סגל היה יותר חכם, פחות ממה שהוא עלה לי בוודאות. הספר על נתניהו עלה לי כסף. הייתי עיתונאי לפני נתניהו ואהיה אחריו, ורק הדוגמה של ערוץ 20 מספיקה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm