עיתונאי חדשות 13, ברוך קרא, הותקף הבוקר (שלישי) בסמוך לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם סיקר את הדיון במשפט נתניהו. אחת מתומכות נתניהו תקפה את קרא כשהטיחה מקל לראשו וגרמה לכך שהכיפה שלו נפלה אל הרצפה.

"לא מכיר את האשה שדפקה לי מקל בראש והעיפה לי את הכיפה. אני גם לא מתכוון להגיש נגדה תלונה. כן עצוב לי על הנזק והאלימות שהביאה עלינו מערכת מסיתים משומנת וחסרת עכבות. וגם, אלה שהעיפו לי את הכיפה, וצעקו: ״תוריד את הכפה״, אז היא פה להישאר, דווקא בגלל שהיא מייצגת משהו כל כך רחוק מכם", כתב קרא בציוץ בטוויטר.

העיתונאי ברוך קרא הגיב לתקיפתו: "הפעם זה מקל, בפעם הבאה דקירה עם סכין"

על רקע תקיפתו של קרא פנה שר התקשורת יועז הנדל לשר לביטחון הפנים עמר בר-לב. השניים הסכימו כי "העיתונות היא נשמת אפה של הדמוקרטיה והאירוע היום מהווה חציית קו אדום". בר-לב אמר, "לא נסבול תקיפת עיתונאים או כל גורם תקשורת אחר. התמונות שראינו היום הן בושה מוחלטת ואסור להן לעבור על סדר היום".

הנדל אמר, "אלימות נגד עיתונאים שעושים את עבודתם מסוכנת. אי אפשר לקבל אלימות בכלל ובפרט נגד עיתונאים כשגרה. בין אם יש תלונה ובין אם לא, המשטרה חייבת להפגין נחישות להעברת המסר ולוודא שמקרה כזה לא יחזור על עצמו. עיתונאים בישראל צריכים לעבוד ללא חשש. כך נהגתי בעבר במקרה תקיפה של העיתונאי אבישי בן חיים ובמקרים אחרים וכך נוודא היום". שיחה בנושא התקיימה עם המפכ״ל.