הקלטות נוספות של עד המדינה ניר חפץ פורסמו הערב (שלישי) בחדשות 12 והן חושפות, בין היתר, כיצד חזה חפץ שהבקשות של משפחת נתניהו למימון מהקופה הציבורית יסתיימו בחקירת להב 433, מה סיפר על ה"אובססיה" של שרה נתניהו וכיצד הגיב בנימין נתניהו לפיצוץ תיק 1,000, בהקלטה נדירה של שיחה בין השניים. 

כזכור, חפץ היה אמור להתחיל את עדותו היום במסגרת משפט נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים, אך השופטים החליטו על דחיית עדותו בעקבות הדלפת ההקלטות וחומרי החקירה. 

בתחילה הובאה הקלטה של שיחה בין חפץ לבין היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, שעסקה ב"אובססיה" של שרה נתניהו:
חפץ: "היא אובססיבית לכל מיני פריטים ישנים. יש את הארונות הענק האלה, הישנים, של פעם לבן כזה מפלסטיק וזה שעולה 60 שקל. אורזים שמים בניילון עם פצפצים ושולחים את העובדים איתו לעבוד"
ברנע-פרגו: "תקשיב זה בדיוק אותו סיפור כמו שהיה עם המתנות. כשהייתי במשטרה אמרו לי שהדברים שתפסו שם זה כף לחול של ילד, פלסטיק, ארוז שלוש פעמים. נייר אורז, פצפץ... מי מממן את כל זה?". 
חפץ: "גיל שפר פתח את הארגזים כי הוא היה סקרן. הוא חטף שוק. הוא ראה שם שמעטס מלפני עשרות שנים. הוא טוען שנתן אשל בעצמו ארז את זה. גיל אומר "אני במו עיניי ראיתי את נתן ועזרא סיידוף, במו עיניי בקיסריה עומדים ומנקים את המזגנים". תקשיבי שנייה, עשו רובה בבריכה הוא מספר לי, ונתן ישב והשגיח על הפועלים שעשו רובה".

חפץ: "יש שם סודות נורא נורא גדולים בנושא הכסף. ואת, נתת לי רק דוגמא אחת לנושא המתנות עם הזה של מרקל, אבל לדעתי היו הרבה יותר מקרים של מתנות שהגיעו ישירות לבלפור". 
ברנע-פרגו: עכשיו תסתכל אני עושה טבלה, רק התחלה, זה הכל רק קיסריה".
חפץ: "בקשה להשתתפות המשרד לחיזוק לוחות שיש בחצר האחורית. 41 אלף שקל. מה זה? מטורף! מה זה חיזוק לוחות שיש? אני רוצה להגיד לך דבר אחד, בסופו של דבר הסיפור של קיסריה זה במאה אחוז יהיה ביאח"ה ולכן את חייבת לדעת שאת תהיי ביאח"ה ואת תאמרי דברים ותוכלי לעמוד מאחוריהם. אני אומר לך שתשמרי כל ניירת וכל דבר..."
ברנע-פרגו: "אוקיי, טוב שאתה אומר לי".

בהמשך הושמעה שיחה בין נתניהו לניר חפץ, לאחר שהתפוצץ תיק 1000 בה נשמע נתניהו אומר: "זה העדות הגדולה שלהם? ארי הרו? הם פרסמו שארי הרו אמר שמילצ'ן ביקש ממני ויזה ואני אמרתי לו 'הבאת לי סיגרים?' משהו כזה (צוחק)".

כמו כן הושמעה שיחה בין שרה לחפץ בה היא מתייחסת להאשמות ומשווה אותם למתנות שקיבלו לכאורה אהוד אולמרט ושמעון פרס: 
שרה: "לא כמו עטים יקרים לאולמרט במיליון ושלוש מאות אלף, או מתנה כמו המתנות שפרס קיבל, ככה צריך להגיד, במיליוני שקלים של יומולדת 90 שלו. שגם המדינה וגם מתנות אישיות שהוא קיבל מחברים. מטוסים פרטיים שטסו לכל העולם וראיינו צוותים ועשו שירים של ילדי בתי ספר בכל העולם, מה אתה לא זוכר איזו הפקה הייתה?". 
חפץ: "זו האמאמא של השחיתות".
שרה: "נכון. וגם עוד דבר, מי אמר שזה נכון ה-350 אלף שקל? כל הזמן זורקים, או 50 אלף דולר, וואטבר מה שהם אומרים. מי אמר שזה נכון? זה שפרסמו פעם את הוצאת משק הבית של מילצ'ן מבחינת שתייה  זה אומר שזה מה שהוא נתן לנו?".

לסיום הושמעה הקלטת שיחה בין חפץ לחברו ג'קי בן זקן, בה הוא מתייחס לקשר בין שרה נתניהו לבין ניקול ראידמן: 
חפץ: "ניקול ראידמן למדה את החולשות שלה, למדה שההיא אוהבת מתנות והיא מפנקת אותה בלי סוף. זה כל הסיפור. זה לא נקלט ג'קי, דברים כאלו הם לא נשלטים. זה אובססיות. גם מילצ'ן קלט את זה". 

מסביבת נתניהו נמסר בתגובה: "לא נכון. עיוות מניפולטיבי ומגמתי של העובדות. עוד הדלפה פלילית לתקשורת שנועדה לתאם גרסאות-הדלפות שבית המשפט קבע שהן חמורות, ושהמשטרה חייבת לחקור אותן מיד. לא להאמין שיש מי שממשיכים לזלזל כך בבית המשפט ובחוק. על זה נאמר - מהמקפצה".