עימות פרץ היום (רביעי) בכנסת בין חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן לשר התקשורת, ברקע הביקורת על ניגוד עניינים לכאורה בתאגיד השידור "כאן".

התקרית התרחשה שעה שהנדל השיב לשאלתה של ח"כ דיסטל אטבריאן ואמר כי "התאגיד לא נמצא תחת שר התקשורת, וטוב שכך. שרי תקשורת בעבר שהתערבו בתכנים וניסו להשפיע על איזה תמונה של אשת רה"מ מצאו את עצמם עמוק בבור". בתגובה, התפרצה חברת הכנסת מהליכוד לדבריו וטענה כי "כל התאגיד הוא שלכם, אני עבדתי שם, כל התאגיד הוא של השמאל, אני יודעת מה זה. עוד גוף דיקטטורי שבא להגן על האליטות". 



כזכור, בשבוע שעבר פרץ עימות בין ח"כ דיסטל אטבריאן לשר המשפטים, גדעון סער,  ברקע הביקורת שהושמעו לאחרונה כלפי תפקידה החדש של גאולה אבן סער, רעייתו של השר, שהחלה להגיש בחודש שעבר את מהדורת יום שישי בתאגיד השידור "כאן". 

התקרית התרחשה שעה שסער נשא דברים מעל הדוכן במליאת הכנסת, ודיבר על הצעת החוק לתיקון פקודת הראיות. בעודו מזכיר את הביטוי "לזרוע רעל", צעקה חברת הכנסת "אפרופו רעל, למה רעייתו של שר המשפטים יכולה לראיין אותו בשידור הציבורי, בלי ניגוד עניינים? למה אף אחד לא מדבר על זה? רעייתו של שר המשפטים לא יכולה לראיין אף אחד מ-120 חברי הכנסת בלי ניגוד עניינים ואנחנו ממנים את זה".