חזרת בני הזוג אוקנין לישראל: בתה של נטלי אוקנין, שנעצרה לפני כתשעה ימים בטורקיה יחד עם בעלה מורדי, סיפרה הבוקר בתוכניתם של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM על ההתרגשות הגדולה לאחר הבשורה על חזרת אמה לישראל, אך סירבה להתייחס לפרטים נוספים. "בישרו לנו אתמול, לקראת הערב".

היא הודתה לכולם, ואמרה: "תודה רבה למדינה המושלמת שלנו שעזרה לנו שההורים שלי שוב פעם איתי. אנחנו רק רוצים למסור תודה רבה לכולם, שאמא שלי מחזיקה לי פה את היד". היא הוסיפה כי בני הזוג צריכים להתאקלם וציינה "אנחנו מעדכנים אותם בהכול".

הבוקר, נמסרה הודעה רשמית מלשכת ראש הממשלה ומשרד החוץ על שחרורם של בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין ממעצרם בטורקיה בחשד לריגול, לאחר שצילמו את ארמונו של ארדואן. 

בהודעה משותפת שפרסמו מוקדם יותר שר החוץ ולשכת רה"מ נמסר: "לאחר מאמצים משותפים מול תורכיה, בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין שוחררו ממעצר והם עושים את דרכם לארץ ברגעים אלה. אנחנו מודים לנשיא תורכיה ולממשלתו על שיתוף פעולה ומקבלים בברכה את הזוג אוקנין".

בנט ולפיד שוחחו עם בני המשפחה: "עשינו הכל"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר החוץ, יאיר לפיד, שוחחו הבוקר עם שירז וערן, אחיה של נטלי, עת שהמתינו בשדה התעופה לנחיתת בני הזוג. 

בנט אמר בפתח דבריו: "שירז, בוקר טוב. נהדר לדבר איתך שוב. את רואה, אמרתי לך שאנחנו עושים הכל, ובאמת עשינו הכל. את היית שותפה נהדרת. האיפוק של המשפחה היה חיוני מאוד בימים האלה. תמסרי חיבוק בשמי לאופק הקטן. הנה, אמא ואבא חוזרים הביתה".

"אני מקווה שיהיו לכם ימים רגועים עכשיו", הוסיף ראש הממשלה, אני שמח שהם חוזרים אליכם".

שר החוץ, יאיר לפיד הוסיף: "שירז וערן וכל המשפחה, אתם מדהימים. אני מתרגש איתכם, ליווינו אתכם כל השבוע, הבטחנו שנעשה הכל כדי להחזיר אותם אליכם והנה הם בדרך הביתה. חבקו אותם חזק גם מאיתנו".