שר האוצר אביגדור ליברמן התארח הערב (שישי) בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. במהלך הריאיון, ליברמן התייחס לכספים שהועברו לצה"ל כחלק מתקציב המדינה החדש וחשף: "העברנו כעת חמישה מיליארד שקלים למיגון יישובי הצפון, בלי נקמנות אישית". כשנשאל למה התכוון, השיב כי "את הכספים האלו רציתי להעביר כשר ביטחון ב-2018 והבאתי את זה להחלטת קבינט. אחרי שפרשתי מתפקידי כשר, בנימין נתניהו הקפיא את כל הפרויקט ופגע בכל תושבי הצפון שיושבים על הגבול".

לאחר מכן, ליברמן התייחס ליוקר המחייה ואמר: "הממשלה הוקמה לפני פחות מחצי שנה, הגענו למקום שהיה קשה לדמיין מבחינת יחסי עבודה. לממשלה הזו מגיע שאפו, אנחנו לא קוסמים, לא מתכוון להשלות אף אחד, אבל מה שאני יכול להבטיח זה שנעשה הכל על מנת שעד סוף 2022 אנשים ירגישו את יוקר המחייה יורד".

בסיום הריאיון, השר נשאל על ידי ברקוביץ' אם הוא מאמין שתהיה רוטציה בין נפתלי בנט ויאיר לפיד וטען בנחרצות כי "כן, תהיה רוטציה ללא ספק וללא גמגום. אני מאמין שאנשים הבינו, בטח אחרי הניסיון של בני גנץ ונתניהו, שחשוב מאוד לכבד התחייבות ולעמוד בהסכמים. מילה חייבת להיות מילה. אני רואה בהחלט שהרוטציה תתקיים, אני חושב שכל המערכת הפוליטית, גם אופוזיציה וגם קואליציה, חייבים לתת מסר לציבור על התנהלות מנהיגים – חייבים לכבד ולעמוד במה שמבטיחים".