שרת האנרגיה קארין אלהרר (יש עתיד) תמריא מחר לאיחוד האמירויות לצורך חתימה על מזכר הבנות חשוב עם ממלכת ירדן, איחוד האמירויות וארצות הברית. החתימה תערך ביום ב' בשעה 8:00 (שעון ישראל) בביתן של איחוד האמירויות בתערוכת האקספו. לצד שרת האנרגיה יחתמו על המזכר שר המים של ממלכת ירדן ד״ר מוחמד אל נאג'ר, שליח האקלים המיוחד של ארה"ב ג'ון קרי ושליח האקלים האמירתי סולטן אל ג'אבר.

במסגרת ההסכם יפעלו המדינות יחד על מנת להביא פתרונות להתאמה ומאבק בהשפעות משבר האקלים זאת תוך ניצול יתרונותיה היחסיים של כל מדינה. ממלכת ירדן השופעת שטחים פתוחים תייצר חשמל מאנרגיית השמש עבור ישראל, בעוד ישראל בעלת יכולת התפלת המים מהטובות בעולם תתפיל מים עבור ירדן. 

שרת האנרגיה, קארין אלהרר:  ״ההסכם עליו נחתום הוא צעד היסטורי במאבק האזורי בהשפעות משבר האקלים. חודשים של עבודה מאומצת לצד שותפינו בממלכת ירדן, ארה״ב ואיחוד האמירויות יבשילו לכדי חתימה על ההסכם המשמעותי ביותר שנחתם עם ממלכת ירדן מאז נחתמו הסכמי השלום. הרווח מהסכם זה הוא לא רק בדמות חשמל ירוק או מים מותפלים, אלא גם חיזוק היחסים עם השכנה בעלת הגבול הארוך ביותר עם ישראל".