דנה (שם בדוי), הגישה במהלך סוף השבוע תלונה נגד חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד), זאת בעקבות כמה אמירות מעוררות סערה. היא שיתפה את בן כספית וינון מגל בסיבות שהובילו אותה להגשת התלונה: "אני מרגישה מאוימת, לפי ההגדרות של אמסלם, אני שמאלנית ואשכנזייה. אני לא שמאלנית, הצבעתי סער ועד נתניהו הצבעתי לליכוד. אבל מה לעשות, אני גם אשכנזייה". היא הוסיפה ב-103FM: "אני לא רוצה שידרסו אותי או שייקחו לי את הצדק, אני לא רוצה שיפגעו בהמנון שלי שאומר 'להיות עם חופשי בארצנו'". 

היא הוסיפה: "זה מחסן של אמירות, היה לי מאוד עצוב לשמוע את דבריו של ליברמן על  החרדים, אבל אני לא חרדית. באשר לליברמן אין פה צבר דברים, הוא נכשל בלשונו. אני לא משפטנית, ואני לא מכירה את החוקים". דנה (שם בדוי) הדגישה כי "זה לא משנה לי שיש לו חסינות - אני רוצה להודיע שאני מאוימת על ידי אדם עם חסינות".

ח"כ אמסלם תוקף את נשיאת העליון חיות. צילום: ערוץ כנסת

"אני רוצה לראות איך היועץ המשפטי לממשלה יאמר 'לא נורא שאת מאוימת'", המשיכה, "אמסלם מאיים על הזהות שלי כשהוא קורא לי שמאלנית בעודי ימנית. כשהוא אומר שכל הרכוש אצל האשכנזים, אין לי הרבה רכוש ואף פעם לא היה לי רכוש". בסיום דבריה, הבהירה דנה (שם בדוי): "ברור שאני מרגישה מאוימת, אני לא אומרת שאמסלם יבוא לרצוח אותי. המדינה הייתה בת 11 כשאני נולדתי". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm