‏מפלגת רע"מ ועמותת סיוע 48 הגישו תביעת דיבה על סך 300 אלף שקלים נגד רשת 13 ואילה חסון, בגין כתבה שפרסמו ובה נטען על קשר כביכול לארגון הטרור חמאס: "פרסום שקרי שהביא להסתה בוטה, שהוא חלק מקמפיין שמטרתו להביא לנפילת הממשלה", נמסר. 

הדיווח המדובר פורסם בסוף החודש שעבר וטען כי איש מפלגת רע"מ וממנסחי ההסכם הקואליציוני ראזי עיסא, יחד עם בכיר נוסף ממפלגתו, נכחו בכנס של חמאס בעזה. על פי הדיווח, השניים פגשו את ראזי חאמד, יו"ר רשות האנרגיה בעזה ודמות בכירה בחמאס. 

לפי הדיווח, שני אנשי רע"מ נכנסו לתוך רצועת עזה תחת הכובע של מנהלי עמותה בשם "48", הפועלת בשטחים. לפני קרוב לכמה חודשים, היה עיסא בין אנשי רע"מ שניסחו את ההסכם הקואליציוני של רע"מ בתוך משרדי העמותה שלו שבכפר קאסם.

כזכור, יו"ר רע"מ מנסור עבאס הגיב לטענות לאחר שידור התחקיר והכחיש את הדברים. "אין שום קשר בינינו לבין תנועת החמאס", קבע. לדבריו, העמותה שהוזכרה בתחקיר, "עמותת 48", שדרכה לכאורה התקיים הקשר עם בכירי החמאס, פועלת כ-20 שנה עבור מטרות חסד וסיוע הומניטרי בלבד.

"העמותה לוקחת מהעשירים שתורמים ונותנת לעניים ישירות, רק לאזרחים עניים יתומים ואלמנות", הבהיר. "כל המידע חשוף לגורמי הביטחון. מישהו רוצה להגיד לנו שמדינת ישראל היא מדינת בננה, שאין ארגוני ביטחון ורשויות חוק? בכתבה הזויה הזאת אין מידע חדש, הכול מפורסם, הכול היה בשידור חי והכול היה בתקופות של נתניהו", הוסיף עבאס. 

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "כשתתקבל התביעה במשרדינו נגיב בבית המשפט כמקובל".