בשבוע שעבר פורסם באתר "המקום הכי חם בגיהנום" תחקיר לפיו מינויו של אורי זכי, חבר מפלגת מרצ ובן זוגה של השרה תמר זנדברג, ליו"ר מרכז הרצל, "נתפר" לכאורה באמצעות תקשורת בין זנדברג ואנשיה לשר יאיר לפיד, ללא אישור של מוסדות המפלגה.

הבוקר (ראשון) שוחחה זנדברג עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ונשאלה על כך, אך סירבה להתייחס לטענות. "יש לי בן זוג שיש לו קריירה בשירות הציבורי. אני לא סידרתי לו שום דבר ולא השפעתי על המינוי הזה", אמרה.

זנדברג סירבה להשיב ישירות לשאלה שנשאלה שוב ושוב, על האם שוחחה בנושא הזה עם השר לפיד: "אני משוחחת עם לפיד על הרבה נושאים, בינהם אישיים ומקצועיים - אבל אני לא השפעתי על המינוי הזה ולא סידרתי אותו".

על ההגבלות עליהן החליט אמש קבינט הקורונה אמרה זנדברג: "אנחנו כמעט שנתיים במגפה הזו ועברנו איתה עליות וירידות, בשלבים הראשונים נכון היה לנקוט בצעדים לפני שמתבררת התמונה בגלל שהרבה פעמים אחרי שהיא מתבררת לנקוט בצעדים זה מאוחר מידי".

על החזרת השימוש באיכוני השב"כ: "אני חושבת שלהשתמש בשירות החשאי נגד אזרחים במדינה דמוקרטית לא נכון גם במצבים כאלו. גם המציאות של השימוש וגם העיקרון בכלי הוא לא נכון. זה לא נכון להשתמש בזה נגד אזרחים. מנתונים שראיתי זה גם לא מוכיח את עצמו".