יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התראיין הערב (ראשון) לינון מגל ואראל סג"ל בערוץ 14 ותקף את יריביו הפוליטיים. בהתייחס לשר הביטחון בני גנץ, אמר נתניהו כי " הוא צריך להחליט מה הוא רוצה לעשות כשיהיה גדול. כחול לבן פירקו את הממשלה כי הליכוד רצה להצביע על הארכה של הזמן להעביר את התקציב והם ישבו בחניון והצביעו נגד".

נתניהו נשאל האם היה נותן לגנץ להיות ראש ממשלה וענה: "שיבוא עכשיו". הוא הוסיף כי "עדיף ממשלה של הליכוד ושותפותיה עם כחול לבן מאשר מה שיש עכשיו, גם אם גנץ ראש ממשלה מעכשיו".  

על תפקיד יו"ר האופוזיציה, לעומת כהונתו כראש הממשלה, אמר נתניהו: "קודם כל, נעים וקל יותר בחיים. תפקיד ראש הממשלה תובעני ומאתגר. זה טוב שיש יותר זמן עם עצמך ועם המשפחה, זמן לישון".

עוד אמר נתניהו כי "אני חושב על המדינה, המצב לא נעים כל כך. מטריד משום שיש תחושה שאין הנהגה, יש תחושה של חולשה, זו תחושה עולמית. אני רואה את המדינות הערביות שהיו קשובות לממשלה בראשותי שהבינו שנעמוד מול איראן, היום שולחים משלחות לאיראן וטורקיה זה לא מקרי". 

בהתייחס לאפשרות כי יפרוש מהחיים הפוליטיים, אמר נתניהו: "אעשה כל מה שאני יכול להפיל את הממשלה. אני מקווה שזה לא ייקח שלוש שנים. אני חושב לטובת מדינת ישראל. מה שהכי מטריד אותי זה העובדה שהיום התחדשו שיחות הגרעין וברור שארה"ב והמעצמות חוזרות לנתיב של ההסכם שמביא ארסנל גרעיני על הראש שלנו. אם נחכה שלוש שנים זה מסוכן".

נתניהו התייחס למשא ומן שקיים עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס וטען: "לא הכשרתי את עבאס, הפלרטוט איתו היה בנושא הבחירה הישירה בלבד. ב-2019 סירבתי להכניס אותו לממשלה".