"הסרת האבטחה מסכנת את חייהם של בני משפחת נתניהו": השב"כ הסיר את האבטחה מבני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר, יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, זאת לאחר שתם התוקף של הצורך באבטחה על פי החוק. בהתאם, בליכוד קם קול שטוען שההחלטה הזו התבצעה על בסיס שנאה אישית וניסיון חיסול פוליטי, כך אמר הבוקר (שלישי) ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM.

"מספיק שיקום משוגע אחד ויעשה מעשה", פתח קרעי את דבריו. "נתניהו נלחם במשך 15 שנה בתקיפות נגד האויבים שמקיפים אותנו", המשיך. "הוא היחיד שהעז גם מול ארה"ב בעניין איראן. יש לו שונאים מבית ומחוץ, בעיקר מחוץ, שיודעים שכל עוד הוא  נמצא במפה הפוליטית - הם ינסו לפגוע בו ובבני משפחתו, ולכן זאת החלטה מאוד מסוכנת". חבר הכנסת הוסיף: "כל עוד נתניהו כאן, הוא חזק ויציב. הוא יחזור בקרוב".

בנימין נתניהו (צילום: רויטרס)
בנימין נתניהו (צילום: רויטרס)

לדעתו של קרעי חברי מפלגת תקווה חדשה מסכנים את משפחתו של נתניהו על רקע פוליטי: "אין לי שום ספק בכך. בגלל שנאה אישית הם ממשיכים. הם יודעים שהוא מחכה להם בפינה עם החוקים הבלתי דמוקרטיים שהם הציעו. הם כל הזמן נמצאים בעמדת נחיתות ומגננה. השנאה העיוורת לנתניהו מעבירה אותם על דעתם".

"במקומם הייתי פורש", הוסיף חבר הליכוד. "הוא (גדעון סער) ערך כנס אתמול שהיה נראה כמו טקס אשכבה. הוא לא יעבור את אחוז החסימה. 
הם מנסים בכל דרך לסדר ג'ובים לכל החברים שלהם, אפילו לשי ניצן דאגו".