תחשבו טוב? בריונות ברשת היא נושא שמעסיק את הציבור ואת המערכת הפוליטית במשך שנים רבות, מאז שהחלו כולם להביע את דעתם ולתקשר אחד עם השני באופן רציף על גבי הפיד האינסופי של הרשתות החברתיות. אמש כינס נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג מפגש הנעה לקמפיין "תחשבו טוב" בו השתתפו בכירים במערכת הציבורית במטרה להעלות מודעות לנושא, ולגרום לשינוי ציבורי. עם זאת, לא כל מה שפוליטיקאים אומרים בכנסים ממלכתיים, בהכרח מחייב את דף המסרים הפוליטיים שלהם.

עיתונאי "מעריב" בן כספית שם לב לשינוי דרסטי מאוד ביחס של חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) לנושא הבריונות ברשת, בתוך זמן קצר מאוד של מסרים שפירסמה ברשתות החברתיות הרשמיות שלה, בהפרש של פחות מיממה. רגב, שנכחה בכנס ההנעה של "תחשבו טוב", מיהרה לשתף את עוקביה במסרים החשובים איתם יצאה לדרך, וכתבה בפייסבוק שלה: "כמה סבל, דחייה, ניכור וכאב עוברים המשפחות (הטעות במקור) ואלה שמכפישים אותם ברשת (הטעות במקור), גם אני ומשפחתי מותקפים לאורך שנים במילים קשות, התקפות והסתה - שנייה לפני שהיד קלה על המקלדת, תחשבו איך אתם הייתם מרגישים אם היו כותבים עליכם, את מה שאתם עומדים לכתוב (טעויות הפיסוק במקור)".

עם זאת, בתוך 22 שעות בלבד מהפוסט המרגש עם המסרים החשובים נגד תופעת הבריונות ברשת, הקפידה רגב להזכיר לקהל עוקביה מהם המסרים הפוליטיים של מפלגות האופוזיציה, וכתבה: "מר בנט אתה הראשון שצריך להיכנס לבדיקת הפוליגרף פשוט אתה מבין שאפילו המכשיר לא יעמוד בהונאה והשקר הגדול שביצעת וגזלת מהימין. מה חשבת? שאותם שותפים לשקר ולגניבת הקולות מהימין יהיו ישרים והגונים סביבך? נוכל נשאר נוכל! שום פוליגרף לא יעזור לכם. #תתפטר #הציבור_רואה_לכם".

כספית שיתף את שני הפוסטים הרודפים, שכאמור ביניהם מפרידה קצת פחות מיממה, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: ""שימו לב. חצי יום מפריד בין שני הציוצים האלה. איזה אשה מגוונת!!".