השר לעניינים אסטרטגיים במשרד רה"מ, אלי אבידר, תקף היום (רביעי) את מדיניות הממשלה בתקופת הקורונה ואמר כי "הממשלה הזאת עשתה כמה דברים טובים. אבל יש גם תהליכים מאכזבים. ראיתם מה קרה בשבוע שעבר, פאניקה ואיבוד עשתונות זו לא מדיניות ממשלה". 

"מישהו מבין כמה נזק כלכלי נגרם? מישהו מבין כמה עצמאיים השקיעו, וההשקעה שלהם ירדה לטמיון בגלל הפאניקה הזאת? דמוקרטיה, שבה ממשלה מכניסה את השב"כ לטלפונים של האזרחים ופוגעת להם בחירות; בדיון שקט, מנומס וממושמע – זו היא דמוקרטיה חולה. הציבור הדמוקרטי במדינת ישראל מצפה שהממשלה שלו תהיה אמינה, ערכית, ושתתייחס לחירות האזרחים בחרדת קודש. חייבים לשנות את המצב זה", הוסיף. 

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהשר אבידר יוצא נגד הממשלה וראשיה. במהלך אירוע שבתרבות בחודש שעבר מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה נפתלי בנט. "לבנט יש מזל, מישהו מהשמיים נתן לו את ההזדמנות להיות ראש הממשלה, בממשלה כזאת היסטורית, שיכולה לשנות את פני החברה", אמר, "אני חושב שהוא לא מנצל את הפוטנציאל שיש לו בידיים".

אלי אבידר תוקף את ראש הממשלה נפתלי בנט. צילום: ללא קרדיט

כמו כן, בעבר עורר אבידר סערה כאשר שקל להתפצל מסיעתו, ישראל ביתנו, ולפעול באופן עצמאי, כך שלא יהיה מחויב למשמעת הסיעתית. הסיבה לכך היתה העובדה שלא הוצע לו תיק הנגב והגליל, ולאחר שסירב לכהן כשר במשרד האוצר.