מליאת הכנסת דחתה את הצעתו של ח"כ אופיר סופר בדבר הצורך בהקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בעניין סרסור בסוהרות ובחיילות חובה על ידי מפקדים בשירות בתי הסוהר לסיפוק אסירים ביטחוניים". בהצבעה השמית תמכו בהצעה 41 ח"כים לעומת 46 שהתנגדו.

בסיום ההצבעה, אמר חבר הכנסת אופיר סופר: ״לצערי השר בר לב הוכיח היום שהוא שבוי בידי הפרקליטות והשב״ס, בכך שמנע את מחבריו לקואליציה להצביע בעד הצעתי הצודקת, להקים ועדת חקירה לפרשה החמורה בסרסור בסוהרות. בנוסף חברי וחברות הקואליציה ניצלו את התמיכה של הרשימה המשותפת במחבלים בכדי להתחמק מהצבעה והצורך להסביר את עמדתם לציבור״.

חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד הגיבה גם היא לדחיית ההצעה, וכתבה חשבון הטוויטר שלה: "איך אתם ובעיקר אתן נשות הקואליציה מסוגלים ומסוגלות להסתכל לסוהרות האלה בעיניים?"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כתב: "לפעמים נגמרות המילים".

כאמור, סגן השר לביטחון פנים הציע לדחות את ההצבעה בעוד חודש, ולחכות לסיום ההליכים בבדיקת הפרקליטות והדיונים בוועדה לביטון הפנים בנושא. ח"כ סופר סירב וכאמור ההצבעה נדחתה.

ביום רביעי האחרון התכנסה הוועדה לביטחון פנים, בראשות ח"כ מירב בן ארי, ודנה בנושא התנהלות שב"ס בהצבת סוהרות וחיילות במתקני כליאה עם אסירים ביטחוניים, שנחשפה לראשונה על ידי לירן לוי, כתב הפלילים של וואלה!. בן ארי אמרה כי "הנושא הזה נפתח מחדש כי הפצע הזה לא טופל, אני לא רוצה להטיח האשמות אלא לשמוע פרטים ולהבין למה העניין הזה מוסמס ולא טופל כראוי".