ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, פרסם היום (שישי) סרטון ברשתות החברתיות, בו חשף איומים על חייו ועל חיי משפחתו, ובו קרא לשמירה על ביטחונם: "אל תפקירו את אשתי וילדיי, מי יקח אחריות אם חס וחלילה יקרה להם משהו?".

"בשנים האחרונות, מגיעים איומים בלתי פוסקים לפגוע בי, ברעייתי ובבניי, ואפילו לרצוח אותם - כולל בחצי שנה האחרונה - כולל רק אתמול", כך פתח את דבריו בסרטון שפרסם. "אתמול פרסם ארגון שמאל קיצוני שקורא לעצמו CRIME MINISTER איום ישיר נוסף לפגוע ברעייתי ובניי".

יו"ר האופוזיציה ציטט איום על חייו, שכלאורה נאמר בו: "ביום שני הקרוב, תוסר האבטחה משרה נתניהו ושני בניה. צפו להפתעות?", והוסיף: "יש פה איום ברור לפגוע בהם, כולל ציון של התאריך המפורש שבו תוסר האבטחה ותהיה הזדמנות לפגוע בהם. חשוב לזכור שגנדי נרצח יומיים בלבד אחרי שהסירו ממנו את האבטחה, ולכן אגיש תלונה למשטרה על האיום המפורש הזה".

בנוסף, חשף ראש הממשלה לשעבר מכתב איום שקיבל לכאורה לאחרונה: "יאיר המנוול, אנחנו ארבעה ישראלים בחו"ל, נגיע ארצה בקרוב כדי להרוג אותך ואת אביך הזבל, וגם את אמך. מות תמות בקרוב. חכה לנו. נגיע בקרוב מאוד". 

על כך הוסיף: "בגלל התדירות והחומרה של האיומים המחרידים הללו, קבעה ועדת השרים לענייני אבטחה שאשתי וילדיי יקבלו אבטחה במשך שנה לאחר תום כהונתי, עם אפשרות להארכה נוספת בהתאם למצב האיומים. אבל ועדת השרים של הממשלה הנוכחית החליטה באופן שרירותי, במנותק מהמציאות, לקצר את התקופה בחצי שנה".

"ההחלטה הסופית תתקבל ביום ראשון, וזה כשרק אתמול הגיע איום נוסף, כשהמאיימים מציינים את היום בו תוסר האבטחה - זוהי קריאה מפורשת לפגוע בהם. אני קורא לוועדה, תרדו מהשיקולים הפוליטיים והאישיים ותעשו את הדבר הנכון וחיזרו להחלטה המקורית, העניינית והמתבקשת. אל תפקירו את בטחונם של אשתי וילדיי".

תנועת "קריים מיניסטר", ששמה הוזכר בסרטון של יו"ר האופוזיציה, מסרה את תגובתה לדבריו: "נתניהו מתקרבן, משקר ומתיר את דמנו. אין קו אדום שהאיש לא יחצה כדי שמשפחתו תמשיך לחלוב את הקופה הציבורית. נתלונן נגדו על הסתה".