לשכת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, מסרה הערב (שישי) את תגובתה לריאיון הנוקב בין נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ לכתב וואלה!, ברק רביד: "נתניהו מעריך מאוד את התרומה הגדולה של הנשיא טראמפ למדינת ישראל ולביטחונה". 

טראמפ מדבר: "לא שוחחתי עם נתניהו מאז הבחירות בארה"ב, Fuck him"

באשר לטענות של טראמפ על כך שנתניהו היה בין הראשונים לברך את הנשיא הנבחר ג'ו ביידן, נטען: "נתניהו מעריך מאוד את החשיבות של הברית האיתנה בין ישראל לארצות הברית, ועל כן היה חשוב לו לברך גם את הנשיא הנכנס".

כזכור, בראיון הביע טראמפ את חוסר שביעות רצונו מנתניהו וטען כי התנהג כלפיו בחוסר נאמנות וכפיות טובה, חרף כל מה שעשה למענו במהלך ארבע השנים שלו בבית הלבן. "לא דיברתי איתו מאז הבחירות בארצות הברית, שילך להזדיין", אמר טראמפ.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הנשיא האמריקאי לשעבר היה העובדה שנתניהו בירך את ביידן על ניצחונו בבחירות, בזמן שטראמפ עדיין ניסה להטיל ספק בתוצאות. "האדם הראשון שבירך את ביידן היה ביבי נתניהו", אמר טראמפ בריאיון בן 90 דקות שקיים עמו רביד באחוזתו שבפלורידה באפריל השנה, כשהיה נראה שישראל בדרך לבחירות חמישיות ברציפות. "האיש שעשיתי עבורו יותר ממה שעשיתי עבור כל אדם אחר שעבדתי איתו... ביבי היה יכול לשבת בשקט. הוא עשה טעות נוראית".