הציבור חלוק לגבי ההחלטה להסיר את האבטחה מבני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. במשאל שנעשה כאן באתר מעריב, עולה כי רוב קטן של המשיבים סבור שההחלטה להסיר את האבטחהמ שרה, יאיר ואבנר נתניהו מוצדקת משום שהם כבר אינם אישי ציבור.

מתוצאות ההצבעה, בה השתתפו 10,158 איש, עולה כי 52.2%, שהם 5,304 משיבים, סבורים כי ראוי להסיר את האבטחה, לעומת 47.8%, שהם 4,854 איש. 

כזכור, האבטחה מבני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר הוסרה היום (שני), לאחר שאתמול החליטה ועדת השרים לענייני שב"כ להשאיר עלך כנה את ההחלטה שהתקבלה לפני חצי שנה, לפיה בחלוף חצי שנה מסיום כהונתו של נתניו כראש ממשלה, תוסר האבטחה מאשתו מילדיו. נתניהו עצמו, מתוקף היותו ראש ממשלה לשעבר, זכאי לאבטחה צמודה ורכב משוריין עם נהג למשך 20 שנה מסוף כהונתו.

כזכור, נתניהו קרא לוועדה להשאיר את האבטחה במקומה לאור איומים על בני משפחתו. "בשנים האחרונות מגיעים איומים בלתי פוסקים לפגוע בי, ברעייתי ובבניי, ואפילו לרצוח אותם - כולל בחצי שנה האחרונה", אמר בסרטון שפרסם ביום חמישי. "אתמול פרסם ארגון שמאל קיצוני שקורא לעצמו CRIME MINISTER איום ישיר נוסף לפגוע ברעייתי ובניי", אמר נתניהו בפתח דבריו.