יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הגיב היום (ראשון) בסדרת ציוצים להחלטת הוועדה לענייני שב"כ על סיום אבטחתו הצמודה.

בציוץ הראשון כתב: "דברים שמהם מודאג ראש השב"כ החדש", תוך שהוא מצרף צילום מסך של כותרת מאתר וואלה, בה נכתב כי ראש השב"כ פנה לקבינט, וביקש לפעול לחיזוק הרשות הפלסטינית מחשש לקריסתה".

בציוץ נוסף, שיתף בנו של ראש האופוזיציה תחקיר של אתר מידה שעוסק בקרן וקסנר. הלינק כולל שמונה מילים: "דרך אגב ראש השבכ החדש הוא בוגר התוכנית".

כזכור, ועדת השרים לענייני שב"כ בראשות השר לשירותי דת, מתן כהנא, התכנסה לדיון בעניין אבטחת בני משפחתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בהמשך להחלטתה מחודש יוני האחרון. בסיום הדיון ובהתאם לחוות הדעת של כלל גורמי הביטחון שהוצגו, החלטת הוועדה נותרת בעינה ואבטחתם תסתיים מחר.

בכך, האבטחה על שרה, יאיר ואבנר נתניהו על ידי השב"כ, הכוללת גם רכב צמוד ונהג מטעם המדינה, שעלותה מוערכת בכ־300 אלף שקלים בחודש הוסרה, וזאת בחלוף חצי שנה מסיום כהונתו של נתניהו כראש ממשלה. נתניהו עצמו, מתוקף היותו ראש ממשלה לשעבר, זכאי לאבטחה צמודה ורכב משוריין עם נהג למשך 20 שנה מסוף כהונתו.