ראש הממשלה נפתלי בנט נחת הערב (ראשון) באבו דאבי שבאיחוד האמירויות, במסגרת ביקור רשמי ראשון במדינה. עם ירידתו מהמטוס, התקבל רה"מ במשמר כבוד ע"י שר החוץ של איחוד האמירויות שייח' עבדאללה בן זאיד, ברקע דגלי ישראל והאמירויות במתחם קבלת הפנים. 

"אני מעריך את האירוח החם שלכם", אמר בנט. "זו קבלת פנים נפלאה. אני מאוד נרגש להיות כאן, בביקור רשמי ראשון של מנהיג ישראלי כאן. אנחנו מצפים לחזק את מערכת היחסים בין המדינות", הוסיף. 

טרם המראתו מישראל, אמר ראש הממשלה כי מטרת הביקור היא להעמיק את הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בדגש על הסוגיות הכלכליות והאזוריות שיתרמו לשגשוג, רווחה וחיזוק היציבות בין המדינות. "הביקור נועד להעמיק את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים. היחסים מצוינים וענפים, ועלינו להמשיך לטפח ולחזק אותם, ולבנות את השלום החם בין שני העמים", הצהיר. 

ראש הממשלה נפתלי בנט מתקבל באבו דאמי במשמר כבוד  (צילום: לע''מ,עומרי מירון)
ראש הממשלה נפתלי בנט מתקבל באבו דאמי במשמר כבוד (צילום: לע''מ,עומרי מירון)

בנט צפוי לפגוש מחר את ויורש העצר האמירתי. השניים שוחחו בסוף חודש יולי, כאשר בנט הודה ליורש העצר על פתיחת השגרירות בישראל וכן על אירוח ביקורו הרשמי של שר החוץ הישראלי, יאיר לפיד. ראש הממשלה אף הדגיש בפניו, כי הוא רואה חשיבות רבה ביחסים האסטרטגיים בין המדינות ובגישתה של איחוד האמירויות כלפי ישראל, המהווה השראה למדינות ומנהיגים נוספים באיזור. יורש העצר הבטיח לבנט כי ימשיך בשיתוף הפעולה עמו למען יציבות האזור.