קצין הכנסת הורה היום (שלישי) להצמיד אבטחה ליו"ר רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס. הוא התייחס להחלטה ואמר בראיון לחדשות 12: "תחושה קשה להרגיש מאוים ועם אבטחה צמודה. קצין הכנסת הודיע לי שיש צורך להצמיד אליי אבטחה לפני כשעה וקיבלתי את בקשתו כמו שאני מקבל את דעתו של כל גורם מקצועי בכנסת".

על פי חדשות 12, ח"כ מנסור עבאס אמר למקורביו: "לראות אלפים צועקים שאני מחבל, זה להתיר את דמי. מתחיל לחשוש לחיי. מה שמדאיג אותי יותר זה שמובילי הקריאות האלה יודעים באמת מי אני ומה אני, ואין להם שום בעיה שאשלם בחיי כדי להשיג את המטרות הפוליטיות שלהם".

בתוך כך, קצין הכנסת זיהה חשד לאיום שנשלח במסנג'ר של פייסבוק כלפי השר לביטחון פנים עומר בר-לב, אשר הכיל משפט מאיים. האיום נשלח ב-21 בנובמבר, ורק ב-12 בדצמבר הוגשה תלונה במשטרת שדרות. הם עצרו את החשוד, צעיר נורמטיבי בן 28, אדם מהיישוב. בחקירתו טען החשוד: "לא אני שלחתי, אולי השתלטו לי על היוזר. לא בא להפגנות, אין לי קשר או כוונה לפגוע בשר בר לב, מה אתם רוצים ממני"

מעצרו של החשוד הוארך, ולאחר מכן עו"ד ניר יסלביץ אשר מייצג אותו, ערער על ההחלטה, שם הוחלט להאריך את המעצר עד מחר. משטרת שדרות טוענת שיש לעשות שלושה מהלכים - לבדוק את האייקלאוד שלו, שזה אכן הוא ששלח את ההודעה מהמחשב שלו, או שהשתלטו לו על המחשב. לזהות את הבן אדם ועוד פעולה חקירתית נוספת. העורך דין אמר: "זה נראה תמוה שעוצרים אדם שהמעשה נעשה שלושה שבועות קודם לכן".