שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם עם התייחסות לחשיפה אמש ב"חדשות 12", לפיה עובדת לשעבר במשרד החינוך טענה כי השרה יפעת שאשא-ביטון הסתירה נתוני תחלואת קורונה מראש הממשלה נפתלי בנט.

מגל: "אם היא מסתירה נתונים זה דבר מאוד חמור".

כספית: "ממה שאני רואה מהמנכ"ל (לשעבר) וסביבתו הם לא משתפים פעולה עם הטענה הזו, הם לא מחזקים אותה, אלא להפך. לגדעון סער יש מיני פיגוע עם שרה שלא הצליחה לשכנע את הציבור שכן חושב שהקורונה זו מחלה מסוכנת וכן חושב שהחיסונים מצילים אותנו. היא לא הצליחה לשכנע אותנו שהיא בצד הזה".

כספית גם התייחס לנושא בחשבון הטוויטר שלו, וכך כתב: "מאמצים לכיבוי השריפה במשרד החינוך. מקורבי המנכ"ל סלוביק מדגישים הבוקר שאין לו קשר לפרסום של יעל אודם ב'חדשות 12', העובדת לא דיברה בשמו ולא תיאמה את האירוע איתו, מבחינתו האירוע נגמר ונחתם שלשום. המערכת, הם אומרים, חשובה ממרכיביה, בכירים ככל שיהיו. תתקדמו (לדבריהם)".

בהמשך דנו השניים בפרשת "המשחק הגדול" ומשה חוגג.

מגל: "אני לא יודע אם הוא נוכל או לא. לא פוסל את האפשרות שמדובר בנוכל בכל הנושא של הקריפטו. כנראה שהוא איש מאוד חכם. אם יש לאנשים הללו אנרגיות של נוכלות זה מסוכן מאוד".

כספית השיב: "כל הנוכלים הגדולים היו חכמים מאוד, מבריקים אפילו", והוסיף: "ממה שראיתי אתמול, סיכוי קלוש מאוד שהוא ייצא נקי".