יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס הסביר הערב (רביעי) לראשונה מה גרם לו להצביע בטעות בעד הצעת החוק של האופוזיציה, להקמת מערכת סולארית בבית משותף במסגרת פינוי בינוי של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, ובכך גרם לה לעבור. בריאיון לחדשות 13 אמר כי דעתו הוסחה בעת ההצבעה.  

"האשמה היא שלי, אנחנו בני אדם, הייתי בשיחה צדדית", הודה עבאס. עוד אמר כי גם יושב ראש הישיבה הוביל אותו לבלבול. "זה רק חוק אחד, יש עוד הרבה חוקים", סיכם את העניין. 

לאחר מכן, התייחס עבאס לאיומים שקיבל בעת האחרונה, מה שהוביל את קצין הכנסת להורות להצמיד לו אבטחה. "ניסיתי לדחות כמה שאפשר את הצמדת המאבטח", שיתף. "צריך להפריד בין התחושה האישית לבין ההיסטוריה שנרצח ראש ממשלה בישראל בעקבות הסתות", הוסיף וסיפר, "האיומים התחילו גם בשיחות עם הליכוד. לכן, צריך לשמוע לקצין הכנסת והמשטרה. תהיה הערכת מצב עוד שבועיים ונראה". 

בהמשך, תקף את מפלגת הליכוד וטען כי בכירה הציעו לו ולמפלגתו לחתום על הסכם קואליציוני. "הם התייאשו מהסיכוי שיפילו את הממשלה ומנסים לחזור אחורה למשוך את הלגיטימיות שהעניקו לרע"מ במשא ומתן וזה לא לגיטימי. הוצע לנו הסכם קואליציוני על ידי נתניהו והליכוד", טען. 

בנוסף, ציין כי הוא ומפלגתו יתנגדו לכל שינוי בחוק החשמל: "עכשיו מנסים לסכם סופית את המתווה שמתלווה לחוק. אני מקווה שנסגור את הפערים ונצליח להביא החוק לאישור בכנסת ביום שני הבא". על החשש כי אי הסכמה על החוק יביא להפלת הקואליציה, אמר כי "לא כל מחלוקת בקואליציה היא משבר קואליציוני, אבל החוק הזה בנפשנו ומביא את הצורך בחיבורי חשמל תקניים וחוקיים, כחלק ממתווה לקידום התכנון והבנייה בחברה הערבית. היה עדיף לא להתבטא בנושא הזה בעיקר מצד איילת שקד. יש שורת נושאים שאנו רוצים שהממשלה תעזור לנו לקדם אותם, דברים בסיסיים שהחברה הערבית צריכה אותם".