צעיר בשנות ה-20 נורה למוות הערב (חמישי) ושניים נוספים נפצעו באורח קל בפיגוע סמוך למאחז חומש שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון. בתגובה לפיגוע, נשמעו גינויים משלל קצוות הקשת הפוליטית, כאשר חברי האופוזיציה תקפו את השר לביטחון פנים עומר בר לב על ציוצו השבוע.

ראש הממשלה נפתלי בנט הביע צער על הפיגוע, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה שאירע הערב בשומרון, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד כתב: "הלב עם משפחתו של הנרצח בפיגוע בחומש והתפילות הערב לרפואת הפצועים. נמשיך לפעול בכל האמצעים נגד מחבלים נתעבים שיוצאים לרצוח בדם קר".

שר המודיעין אלעזר שטרן שלח תנחומים וכתב: "אני סומך על כוחות הביטחון שהמחבלים ייתפסו במהרה".

בתגובה לדבריו של השר לביטחון פנים עומר בר לב שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב כי נפגש עם תת מזכירת המדינה של ארה"ב, ויקטוריה נולנד ודן בין היתר על "אלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית". נמסר מהליכוד: "במקום להסית נגד המתיישבים הממשלה הכושלת הזאת חייבת להילחם במחבלים".

חבר הכנסת איתמר בן גביר, הצטרף לליכוד ותקף גם הוא את עומר בר לב: "ההסתה הפרועה של שר הבט"פ בר לב נגד המתנחלים מחלחלת לגורמי הטרור, שרואים שממשלת ישראל נכנעת והם מרימים את הראש".