בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (ראשון) לתוצאות סקר 103FM ומעריב, שהציג מספר נתונים ופרטים חדשים, בהם זהות האדם שהצבתו בראש רשימת הליכוד עשוי להביא את הימין חזרה לשלטון. בראשית דבריו, אמר כספית: "אני לא חושב שברקת הולך לנצח בפריימריז, אבל נתניהו צריך לעשות את מה שאולמרט עשה ושכל בן אדם עם שכל היה עושה - לפנות את הכיסא מרצונו לטובת המדינה, לטובת העם, לטובת המפלגה ולטובת הכלל". 

מגל: "מי אתה בכלל שתגיד לו ללכת? שני מיליון אנשים תומכים בו, מי תומך בך? את מי אתה מייצג בדיוק? אז אולי נחליף את גדעון סער שלא עובר את אחוז החסימה?".
כספית: "מה הקשר שלי לאירוע? אתה מתבלבל. אתה חושב שאני זה אתה. בי לא תומך אף אחד ואני לא מועמד לכלום. מתי תבין שלהשוות ביני לבין נתניהו זה גובל במחלת נפש?".
מגל: "כי אתה כל היום מדבר על ביבי". 
כספית: "זה התפקיד שלי בחיים, אני מדבר על ביבי".
מגל: "מי שם אותך בתפקיד הזה?".
כספית: "מי ששוכר אותי לעבוד".

מגל: "בסדר, אז למה אתם לא מחליפים את גדעון זער בסקרים? תשימו את שרן השכל ונראה כמה מנדטים היא מקבלת במקומו". 
כספית: "תקרא את הפרשנות שלי על הסקר היום, ותראה שישנם שני תרחישים בהם גדעון סער מקבל שלושה מנדטים - שהם פחות מאחוז החסימה, אבל בשני תרחישים אחרים הוא כן עובר". 
מגל: "גדעון לא עובר באף סקר". 
כספית: "זה בסקר של ישראל כ"ץ ומירי רגב לראשות הממשלה". 
מגל: "אה הבנתי, אם מירי רגב תתמודד לראשות הממשלה אז הוא יעבור. בסדר, אתה יודע מה? אני מוכן ללכת איתך על זה". 

חברת הכנסת מירי רגב במליאת הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
חברת הכנסת מירי רגב במליאת הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

כספית: "בסיכומו של דבר, מצבו לא טוב, אבל זה לא רלוונטי. הסקר הזה מדבר על ברקת ונתניהו, ושום דבר לא ישנה את המצב הזה, שנתניהו מונע שלטון מהליכוד רק בגלל שאשתו ובנו לא מאפשרים לעשות מה שכל אדם סביר היה עושה בסיטואציה שבה הוא נמצא, ושהוא בעצמו המליץ לאולמרט לעשות". 
מגל: "אבל אנחנו רוצים את נתניהו, הבנת? זה לא יעזור לכם, אנחנו רוצים את נתניהו. זה מה שאנחנו רוצים, אוקיי? לא תשנו את זה. כמה שתהיו יותר נגדו, ככה אנחנו נהיה יותר בעדו". 
כספית: "סך הכול, הכול בסדר". 
מגל: אז למה אתם עושים סקרים כדי להפיל אותו?".  
כספית: "אף אחד לא עושה סקרים כדי להפיל אותו".