ראש הממשלה נפתלי בנט כינס אמש מסיבת עיתונאים במשרדו בירושלים כדי לדון בנושא וריאנט האומיקרון שמתפשט בעולם. הוא הדגיש כי הגל החמישי כבר החל, וטען שההחלטה לסגור את שמי ישראל הייתה אמיצה והצליחה לקנות לנו זמן יקר. סביב ידיעה זו שוחחו הבוקר (שני) ענת דוידוב וגולן יוכפז עם חבר הכנסת לשעבר איתן כבל ויועץ התקשורת ברק סרי בתוכניתם ב-103FM, ויחד ניתחו השניים את התנהלותו של בנט בעת מסיבת העיתונאים. 

"ראש הממשלה דיבר כמו יועץ, כמו מישהו שבא לבקש, להתחנן. הוא לא יכול לאכוף מרות בגלל שהוא חלש פוליטית", אמר סרי ומנה את כל המורכבויות שלו מול השרים בממשלה. "דיברנו כבר חזור ודבר על השרה שאשא ביטון שבלשון המעטה לא מתלהבת מהכנסת החיסונים לתוך בתי הספר ואתמול שמענו שהיא מקבלת גיבוי מלפיד ושמי שהפיל את סיפור הצמידים בקניון זה לפיד. מה זה מלמד אותנו? שראש הממשלה רוצה לעשות סדרת דברים, אבל הוא לא יכול לאכוף אותם בגלל שהוא חלש פוליטית".

כבל האזין לדבריו, אמר שהוא מסכים עם חלק גדול מהדברים והדגיש שמצבה של ישראל מול העולם הוא לא רע, כמעט בשום פרמטר, ושהוא מקווה שזה יימשך.

"ראש ממשלה אומר לשרים שלו שאם יהיה משהו האחריות היא עליהם. איפה נשמע דבר כזה", שאל יוכפז ואילו כבל טען שזהו "עקב האכילס" של ראש הממשלה. "הוא מאמין לאלה שאומרים שהוא לא יכול להיות ראש ממשלה".

סייעה בעריכת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM