כתב ופרשן חדשות 13 רביב דרוקר שוחח היום (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM והביא פרטים נוספים על התחקיר שישודר הערב בתוכנית "המקור" על סודותיו האפלים של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, ביניהם רומן לכאורה שקיים עם דיילת וכן חשיפת סודות מדינה אסורים בפניה ובפני בעלה.

התחקיר צפוי לחשוף: האם ראש המוסד לשעבר חשף סודות בפני המאהבת?

בפתח דבריו אמר דרוקר: "כשאני שמעתי את הסיפור הזה, חשבתי שצריך לאשפז את הבן אדם, כי אין שום סיכוי שראש המוסד פגש אותו, הסתמס עם רעייתו ועשה לו את הדברים שהוא מתאר. ואז, לאט לאט גיליתי שכל מילה הייתה בסלע.

הוא הדגיש: "התנהלות כזאת של ראש מוסד מכהן חייב לחקור, זו התנהלות שלא תיאמן. זה לא רק לגלות סוד - זה לשדך בין דיילת אחרת למאבטח, זה לבוא לביתם במוצאי שבת ולנקוב בשמות של מנהיגים ולחשוף מה היה סיפור הכיסוי שלך. אולי הפכתי להיות תמים, אבל אלה סיפורים מטורפים". 

עוד אמר: "אני רוצה להיות הגון עם הסיטואציה - קשה מאוד למנוע שידור במדינת ישראל, כך שהעובדה שניצחנו במשפט זה לא אומר שניצחנו גם בוויכוח הציבורי. הדין במדינת ישראל אומר שאחרי ששידרת, אם עשית עבירות כמו לשון הרע או חדירה לפרטיות, אז אפשר לתבוע אותך. אנחנו עברנו את הצנזורה, אז מהבחינה הזאת אפשר לטעון שלא כל מה ששודר שם הוא חשאי, אבל השאלה היא לא מה חשאי בסוף שנת 2021, אלא האם הדברים האלה שנאמרו היינו רוצים לשדר בזמן אמת".