הסלמה בתוך הקרבות הפנימיים בליכוד: ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי) את חבר הכנסת ישראל כ"ץ והאשים אותו בשיתוף פעולה עם אנשי "הליכודניקים החדשים", שנתפסים בעיני רבים כזרם חתרני בתוך המפלגה. נתנהיו האשים את כץ, בין היתר, בפגיעה בעתיד התנועה. 

לאחר שחוייב לשלם חצי מיליון שקלים: הגזירה החדשה שהטיל ביהמ"ש על יאיר נתניהו

"'הליכודניקים החדשים' הם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ'סוסים טרויאנים' כדי לרסק את הליכוד מבפנים", טען נתניהו בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו. "רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ, העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי 'הדגלים השחורים', מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים", הוסיף. 

בהמשך דבריו, האשים את ישראל כ"ץ, מי שהיה שר בכיר בממשלותיו של נתניהו ב-12 השנים האחרונות, כמשתף פעולה של מי שחותרים תחת תנועת הליכוד. "יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה. ציפיתי מכל חברי הליכוד להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך", קבע. 

נתנהיו טען כי במעשהו, כ"ץ, מסכן את עתידה של מפלגת הליכוד ושיגר לעברו מסר מאיים: "מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד והעתיד של כולנו, יגלה שלמעלה 130 אלף חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך".