השר יועז הנדל הוקלט במהלך מפגש עם תלמידים כשהוא תוקף את של ח"כ מאזן גנאים מרע"מ לאחר שנפגש עם מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, ראאד סלאח, כך נחשף הבוקר (רביעי) בכאן ב'. 

בהקלטה נשמע הנדל אומר כי "ישראל היא מדינה שיש בה חוק וסדר לכולם. אני לא מקבל את זה שח"כ ערבי פוגש את ראאד סלאח המסית והאנטישמי. עצם המפגש איתו פוגע בדו קיום. מנסור עבאס הוא מנהיג אמת, שמעתם את הדברים שלו אתמול, אבל החברים שלו המפלגה... זה דבר לא מקובל".

כזכור, סלאח שוחרר בשבוע שעבר לאחר כ-16 חודשים בכלא. בנובמבר 2019 הורשע סלאח בהסתה ובהבעת תמיכה בטרור, זאת לאחר שהביע את תמיכתו בארגון שעמד בראשו, שהוצא בהמשך מחוץ לחוק. על פי כתב האישום מיוחס לנאשם כי פרסם במספר הזדמנויות שונות דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה טרור, תמיכה בו או הזדהות עמו, ועל פי תוכנם של הפרסומים והנסיבות שבהן פורסמו יש אפשרות ממשית שיביאו לעשיית מעשה טרור.  בפברואר 2020 גזר עליו בית המשפט עונש מאסר. 

 ראאד סלאח (צילום: אבשלום ששוני)
ראאד סלאח (צילום: אבשלום ששוני)

בשנת 2016 ריצה סלאח עונש מאסר בן תשעה חודשים, לאחר שהורשע על ידי בית המשפט בעבירות של הסתה לגזענות. בפסיקתו כתב השופט סלים ג'ובראן כי יש להשאיר את הרשעתו של סלאח בגין הסתה לגזענות על כנה, אולם יש לזכות אותו מעבירות של הסתה לאלימות והציע לדון אותו לשישה חודשי עבודות שירות בלבד.