שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס הערב (רביעי) לשיחות על הגבלות חדשות בצל העלייה בתחלואת הקורונה בישראל. בריאיון לחדשות 12 אמר כי הוא מתנגד ליציאה לסגר.

"אנחנו כרגע נמצאים במצב שיש לנו פחות מ-80 חולים קשים ומונשמים. במצב כזה, אין שום צורך בצעדים קשים. הנגיף הכי מסוכן זה לחץ והיסטריה", קבע. יחד עם זאת אמר כי "אסור להרכין ראש ולא צריך לזלזל. האתגר של הקורונה הוא אמיתי וצריך להתייחס אליו ברצינות". 

עוד אמר שר האוצר כי אין הסכמה בין חברי הצוות המקצועי של משרד הבריאות באשר להחלת מגבלות התקהלות חדשות. "לא צריך להתייחס לכל שטות שנאמרת", ציין והוסיף, "ברגע שאין הסכמה בקרב מומחים, אני בטח לא אקח את האחריות לסגור את המשק. אני שם את שתי הידיים על ההחלטות שיתקבלו מכל צוות המומחים ביחד. כשיהיה קונצנזוס נכבד את זה". 

כשנשאל, האם לדעתו צפוי להיות סגר בחודש ינואר, השיב ליברמן: "יש אחריות קולקטיבית. בסוף, ההחלטות בממשלה מתקבלות ברוב ומיעוט. גם אם אני לא מסכים עם ההחלטות זה מחייב גם אותי". 

עוד אמר: "גם עכשיו, כשאני אומר שאין שום צורך לסגור את המשק, אנחנו כרגע נערכים לתרחישים הכי חמורים. עם הנתונים של היום אין שום הצדקה ללכת לסגר. מי שקרא את הדו"ח של משרד הבריות האנגלי מבין שאין שום צורך במגבלות. ואם הן יהיו, נצטרך לפצות". 

בהמשך, התייחס לסערת דבריו על מורי הדרך, עלהם אמר כי הם צרכים למצוא מקצוע אחר לאחר שכניסת התיירים לישראל נאסרה. "ליבי איתם", אמר. יחד עם זאת הסביר: "הם מראש יודעים שזה ענף תנודתי, גם במבצעים צבאיים. אנחנו גם נתנו פתרונות. גם היום, ברגע זה חסרים מאות אנשים בתחום נאמני קורונה. המשכורת שם היא 10,000 שקלים". 

בסיום דבריו, התבקש להתייחס לחיסוני הילדים ונשאל האם יפעל לחסן את נכדיו. על כך אמר: "כמובן".