בפתח השעה השנייה של תוכניתם הבוקר (חמישי) ב-103FM, חזרו בן כספית וינון מגל אל עיסוקם בענייני דיומא. בתחילת דבריהם, שוחחו שוב על תחקיר 'המקור', בו נטען כי ראש המוסד לשעבר יוסי כהן ניהל, לכאורה, מערכת יחסים עם דיילת שפגש בטיסה, במהלכה חשף, לכאורה, פרטים ביטחוניים מסווגים. 

כספית סיפר בפתח דבריו, כי "פנינו לכל ראשי המוסד וסגני ראשי המוסד ועוזריהם ואף אחד לא הסכים לעלות לשידור, אבל מה ששמעתי מחלק מהם בפרטי היה מזעזע". מגל השיב: "אני מאחל שיעשו לכם מה שאתם עושים לאחרים בעניינים של חדר המיטות". 

על כך אמר כספית בהרחבה: "שיעשו מה שרוצים. שנית, עיתונאי הוא לא עובד ציבור ולא שליח ציבור ולא נבחר ציבור. כניסה לחדר מיטות היא לגיטימית ומתקבלת במקרה שהאישיות היא או עובד ציבור בכיר או נבחר ציבור בכיר. אתה, כשאתה מתאשפז אסור לכתוב את זה, ולעומת זאת כששר ביטחון מתאשפז צריך לכתוב את זה". 

כספית סיכם: "אתה רואה דברים מאוד תמוהים שעושה ראש מוסד מכהן, שמתחבר לדברים מאוד תמוהים אחרים שהוא עשה. 20 אלף דולר במזומן מתנה לחתונה מפאקר וכרטיסים חינם מההוא. אז הכל ביחד זו בדיוק התמונה שתפקיד התקשורת לפרוס לעיני הציבור".