יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו תקף היום (שני) את שר המשפטים גדעון סער לאחר שוועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעות החוק למניעת הסתה ברשתות החברתיות ("חוק הפייסבוק"). החוק, אותו מקדם סער, מאפשר לפי החלטת בית המשפט המחוזי להסיר מרשתות חברתיות תכנים שיש אפשרות ממשית שיפגעו בביטחונו של אדם, בביטחון המדינה או בביטחון הציבור. 

איגוד האינטרנט הישראלי פרסם הודעה בה יצא נגד החוק בטענה כי הצעת החוק פותחת פתח לצנזורה שלטונית נגד האזרחים. ח"כ בנימין נתניהו שיתף את ההודעה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הדמוקרטיה הישראלית בסכנה. גדעון סער העביר היום בוועדת השרים לחקיקה את החוק האיראני לצנזור הרשתות החברתיות בישראל. במקביל, הוא מקדם חוק שיאפשר חיפוש בבתי אזרחים בלי צו שופט, וחוק לפסילת מועמדים לראשות הממשלה. שתפו והצטרפו אליי למחאה ומאבק נגד סתימת פיות והריסת הדמוקרטיה". 

לאחר מכן, צייץ בחזרה שר המשפטים סער ואמר: "ביבי, תשתה מים קרים. זה אותו חוק שהממשלה שלך העבירה בכנסת ה-20 עד שהתחרטת, רגע לפני אישורו בקריאה שניה ושלישית. כולם יודעים שאתה מגן על עבריינות ועל הסתה ברשתות ולא על הדמוקרטיה. במדינות מערביות ומתקדמות כבר חוקקו הסדרים בנושא. אנחנו נחוקק את החוק הזה ונגן על הציבור".