"גם נתניהו אירח את אבו-מאזן בביתו": פגישתו החשאית של שר הביטחון, בני גנץ, עם יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו-מאזן), שהתקיימה בביתו של השר בראש העין, עוררה ויכוח סוער באולפן 103FM הבוקר" (רביעי) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל.

כספית אמר תחילה: "ב־2015-2016 היה גל יותר גדול של טרור סכינים, שנהרגו בו עשרות ישראלים ויהודים מסכינים ומברגים. נתניהו, אז שהיה לפני הטנטרום המזעזע שכולכם נסחפים אחריו, התנהג כמו שצריך, וקיבל את ההמלצה של איזנקוט ונדב ארגמן. הוא לא הלך על סגר ותגובות ברוטליות, סינן את המפגעים מהאוכלוסייה, איפשר להם להמשיך לעבוד, לפרנס את עצמם, והגל הזה דעך".

"מה שגנץ עשה אתמול זה אותו דבר", התייחס כספית לפגישה החשאית בראש העין, "הוא הציע לאבו מאזן חבילה של הטבות וסוכריות כלכליות ודיבר על המשך הלחימה בטרור. האחרון שאירח את אבו מאזן בביתו קוראים לו בנימין נתניהו. עכשיו אתם חבורת שקרנים, צבועים, ועלובים תתקפו את זה כי מה שמותר לנתניהו אסור לכל האחרים. יש לי חדשות בשבילכם. נתניהו איננו והמדינה במצב מצוין".

בני גנץ (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)
בני גנץ (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)

מגל לא נשאר חייב: "פתטי שמה שיש לך להגיד כל הזמן זה רק ביבי נתניהו. זה לא מעניין אותי ביבי נתניהו, אתה מבין? תשחרר". כספית ענה: "אותי זה מעניין".

בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

"לא מעניין אותי ביבי, מעניין אותי מה קורה עכשיו", המשיך מגל. "אתה צודק, נתניהו לא טיפל בריבונות ובמשילות שלנו כמו שצריך. אני אומר ברמה הלאומית, עזוב מביבי לא-ביבי. אני מדבר ברמה הלאומית – אנחנו לא מבינים מה קורה פה. הפגישה האחרונה בבית הפרטי של שר הביטחון הייתה בספטמבר 2000 עם אהוד ברק, יום לפני שנפתחה האינתיפאדה השנייה. הבן אדם הזה משלם כבר משכורות לרוצחים של יהודה דימנטמן ושל אליי קיי שנרצחו בחודש האחרון, והוא בא לבית של גנץ? הוא רוצה להכניס את גנץ לכלא בבית המשפט בהאג. טוב שהוא לא בא עם אזיקים".

בן כספית השיב ותקף את ינון מגל: "מי שמגנים את הפגישה הזו הם דובר החמאס ואתה, אני תומך בחיזוק הרשות והחלשת החמאס, בניגוד לנתניהו ש־12 שנה חיזק את החמאס".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM