גוברת הביקורת בממשלה על גנץ: פגישתו של שר הביטחון עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בביתו בראש העין, ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית. שר החקלאות עודד פורר אמר היום (רביעי) ל"מעריב" כי "אי אפשר לאחוז את המקל בשני קצותיו. לא יכול להיות שמי שתוקף את קציני צה״ל בבית הדין בהאג, יקבל אירוח וי.אי.פי בראש העין".

"יחד עם זאת, אסור לשכוח שמי שאירח את אבו מאזן בבלפור היה נתניהו. אבו מאזן לא רלוונטי אם היו שם בחירות מחר בבוקר הוא לא היה בתפקידו", הוסיף. 

מוקדם יותר, שר השיכון והבינוי, זאב אלקין, התראיין בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והביע את הסתייגותו מהפגישה. "אין לגנץ שום חבל מהממשלה לנהל מו"מ מדיני, גנץ יודע", הבהיר. 

אלקין הוסיף להטיח ביקורת בעמיתו לממשלה ואמר: "האידיאולוגיה של גנץ כנראה מאפשרת לו לארח בניחותא מישהו שמשלם משכורות למחבלים". כשנשאל האם ראש הממשלה נפתלי בנט מתקרב לעמדותיו של גנץ, השיב: "זה היה באישורו, אך אני לא רואה פה משהו חריג מבחינת מה היה בעבר".

"הזדמנות אחרונה לפני מבוי סתום"

בתוך כך, השר האחראי על הקשר עם ישראל, חוסיין א-שייח, צייץ בחשבון הטוויטר שלו בעקבות הפגישה כי "הפגישה מהווה אתגר עד כדי הזדמנות האחרונה לפני פיצוץ ומבוי סתום. זהו ניסיון נועז ואמיתי לדרך פוליטית משותפת, מבוססת לגיטימיות, ולמניעת הסלמה נגד הפלסטינים".