שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין הערב (רביעי) בחדשות 13 והתייחס לדיבורים על סגר נוסף לנוכח העלייה בתחלואת הקורונה ואמר: "אני חושב שאנחנו רואים את המצב, יש 88 חולים קשים כאשר 90 אחוז מהם לא מחוסנים. לכן היתרון ברור: עטית מסיכה וחיסונים, חייבים להוריד את הסגר מסדר היום, הוא יפגע בנו". בהמשך, התייחס לאיום של הרב הראשי, לפיו לא יקדם את הגיורים בישראל לו מתווה הממשלה לרפורמה בענף, ימשיך להתקדם.  

על חרם הצרכנים נגד חברת אסם לנוכח התייקרות המחירים, אמר שר האוצר כי הוא "קורא ליצרנים ולצרכנים לנהוג באחריות. מה שיקבע פה בסוף זה הציבור. אני לא קורא להחרים אף אחד. בסופו של דבר אסם היא חברה פרטית ולכן מי שצריך להגיד את דברו זה הציבור. אני, כשר אוצר לא יכול לקרוא ליצרנים פרטיים להוריד מחירים". 

על דו"ח העוני אמר: "אנחנו מבינים ועושים את מה שלא עשו. אנחנו עזרנו לכל השכבות החלשות והביטוי לזה יהיה בחודשים הבאים, עם תוספת של 480 שקל בממוצע שהן יקבלו. בנוסף, תהיה עלייה של חמישים אחוז בשכר החיילים החל מינואר. 

בהמשך, התייחס לאיום של הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, לא לחתום אל תעודות הגיור לאור התנגדות הרבנות למתווה של הממשלה. הרב הראשי אמר כי יפעל להסיר את אחריותו מכל הנעשה במערך הגיור. במכתב ששלח הבוקר לרב לאו, איים ליברמן כי לא יהיה מנוס מנקיטת צעדים המתחייבים מהתנהגות שאינה הולמת את כהונת. 

"מתגיירים לא יכולים להיות בני ערובה של הממסד החרדי", קבע ליברמן. לדבריו, בהתנהלותו, הרב הראשי מפר את כללי המנהל התקין מאחר והוא עובד מדינה. "הרב הראשי עובר על ההנחיות של המדינה ובתי הדין. כתבתי מכתב בבקשה להשעות את הרב הראשי. לא הגיוני שרב ראשי, שהוא עובד מדינה, מאיים על השר הממונה עליו".  

עוד התייחס שר האוצר לפגישתם של שר הביטחון בני גנץ וראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בביתו שבראש העין. "מעולם לא נפגשתי עם אבו מאזן", אמר. "כשר ביטחון, נפגשתי עם מנגנוני הביטחון", סיפר. יחד עם זאת, ביקר את גנץ ואמר: "אני לא חושב שאפשר להחזיק את המקל משני הקצוות: מצד אחד להיות שר ביטחון ומצד שני לתבוע חיילים בהאג".