ברקע התפשטות תחלואת הקורונה ולאחר שקרוב ל-9,000 מאומתים חדשים אובחנו מאז אתמול, דנו הבוקר (שני) שדרני 103FM בן כספית וינון מגל בהתמודדות הממשלה עם הזינוק בתחלואה. כספית העביר ביקורת על ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שלא משתמש מספיק בפופולריות שלו כדי לקרוא לציבור להתחסן לקורונה לטענתו, ואילו מגל, כהרגלו, הגן עליו.

מגל: הפער בין הביטחון העצמי הספרים שנכתבים איך עושים כל דבר? הוא אמר: "אפשר זה לא בשמיים. קחו מרשם איך מביסים את הקורונה בארבעה שבועות. לא רוצה לשכה, כיבודים, תואר שר. אנחנו נביס את הקורונה תוך ארבעה שבועות. למה נצליח? כי הציבור יבוא. אם אנחנו רותמים את הציבור להביס את המגפה הזאת הציבור יבוא". 

כספית: לא צריך להגיב על זה, זה אירוע שונה לגמרי, כמעט אי אפשר לעצור את זה. האנשים לא באו בניגוד לנבואתו, לא באו לחיסוני הילדים לא כי ירד או עלה האמון אלא בגלל קללת ההצלחה. אנשים לא מרגישים איום והאומיקרון מחריף את זה כי הוא כמעט לא מביא לאשפוזים. הדבר היחיד שחסר לי זה שמאז שהאיש הזה (נתניהו) לא רה"מ הוא לא טרח להוסיף את קולו. תעזור, תיתן כתף, המדינה יותר חשובה ממך".

מגל: הוא לפחות פעמיים קרא להתחסן.

כספית: תשמיע לי סינק?

מגל: בוודאי.

כספית: כשהוא רוצה לקרוא למשהו הוא יודע לקרוא.

מגל: הוא בפירוש קרא להתחסן.

כספית: מותק שלי, הוא לא באירוע.

מגל: מאז שהוא לא רה"מ לא השמיע את קולו?.

כספית: אתה יודע שהוא לא קיים במרחב הזה ולא שומעים אותו. הוא יודע להדהד ויש לו כל כך הרבה שופרות".

מגל: אתם התיימרתם לעשות יותר טוב, ובסוף מה אנחנו רואים? כאוס. נתניהו הוא זה שדחף את הממשלה לחיסון השלישי, בנט אמר שזה לא יעיל. נתניהו הציל אותנו מסגר.

כספית: צריך להיות חצוף ברמה מיוחדת שאופיינית לשופרות כדי להגיד שנתניהו הציל אותנו מסגר.

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm