טל שלו ואראל סג"ל דנו הבוקר (שלישי) בתוכניתם ב-103FM בעימות הקולני בין יו"ר הכנסת, מיקי לוי, לבין חבר הכנסת דודי אמסלם, בהקשר להתבטאותו של האחרון נגד השופט דוד מינץ. 

סג"ל הסביר כי "אמסלם נינסה לעתור לבג"ץ ונדחה, אני חושב שבצורה לא ראויה כי רק עליו החילו את נושא זכות העמידה, זה לא אמביוולנטי למה שקורה בבג"ץ".

דודי אמסלם משיב למיקי לוי במליאה, דוברות הכנסת

"אני חושב שמיקי לוי נוהג ברודנות בכנסת", טען סג"ל. שלו מצדה, טענה כי הוא מנסה לייצר הסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה. סג"ל טען כי בעברו של לוי כחבר כנסת, נהג גם הוא נהג להשתלח באחרים. על כך השיבה לו שלו: "מה שלוי עשה בתור חבר כנסת לא רלוונטי למעמדו כיו"ר, הוא לא ראוי לקבל את הגידופים שמקבל מאמסלם במשך תקופה מאוד ארוכה". 

לטענתה של שלו: "אמסלם חצה את גבולות הטעם הטוב". אלא שעל כך העיר לה סג"ל: "ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מעולם לא דיבר בשפה הזו, ועדיין קראו לו מסית. יש לאמסלם זכות לזעוק, אם היו מתייחסים לדברים שנאמרו בצורה ראויה – היה מקום להגיד 'דבר חלש'".

שלו סיכמה: "שני הצדדים לא צריכים לדבר בצורה בוטה מלוכלכת ומבזה. באופן עקרוני יו"ר הכנסת ולא משנה מי זה, גם כשזה היה לוין או אדלשטיין, זה תפקיד שיש בו ממד ממלכתי ובמאבקים הפוליטיים ראוי לשמור עליו".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.