שר החוץ יאיר לפיד ושר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיאן מחליפים ביממה האחרונה (שלישי) חילופי מהלומות ועקיצות הדדיים בטוויטר. ראשית העימות, בדברים שאמר לפיד בתדרוך שקיים אתמול לכתבים מדיניים, בהם תקף את המשטר האיראני והתייחס לשיחות הגרעין בווינה, שהתחדשו בתחילת השבוע. "אנחנו לא נגד כל הסכם, אנחנו צריכים הסכם טוב. בדיון הזה יש קשר עולמי. כולל היום בביקור, כולל האנשים שלנו מול האנשים המנהלים את המשא ומתן. אנחנו לא נגיע לתוצאה האופטימלית מבחינתנו, אבל אנחנו פועלים לשפר את העמדות שיהיו הטובות ביותר לישראל", אמר אז.

בהמשך, אמיר עבדוללהיאן הגיב: "דבריו המטרידים של שר החוץ של המשטר הישראלי המזויף כלפי האומה הגדולה של איראן, הם דוגמה לפתגם האיראני המפורסם ש"גמל חולם על גרגר כותנה, לפעמים הוא מלקק גרגר של גרגר". אנו מגנים על הזכויות, האינטרסים והקדמה של האומה בסמכות וברציונליות. לציונות אין מקום בעתיד העולם".

מספר שעות לאחר מכן, לפיד שיתף את הציוץ המדובר וכתב: "המשטר האיראני הקיצוני מאיים להשמיד את מדינת ישראל אבל יפסיד כמו תמיד במערכה. ההנהגה הכושלת שלו הורסת את איראן מבפנים. כמו שאמר המשורר האיראני סעדי: ״מי שהמהות שלו רוע, ישאר כך תמיד״. ידעו כל אזרחי איראן, המשטר שלהם הוא הסיבה שחייהם אומללים. מדינת ישראל חזקה ולא תתן לפגוע באזרחיה".

הוא צייץ את הדברים המדוברים גם באנגלית ובפרסית, כאשר גולשים איראנים רבים תקפו אותו על הדברים הללו. גולש אחד צייץ: "אתה מתחיל במלחמה ואנחנו נסיים אותה, היית תוקף אם היית מעז!"

גולש אחר כתב: "הנקמה תופנה לטרוריסטים הציונים והאמריקאים".

גולשים נוספים כתבו: "תהיו קשוחים וזה יהפוך למציאות" - תוך שהם מצרפים תמונה של טיל מכוון לעבר מבנה עולה בלהבות. בציוץ נוסף נכתב "בום" וצורפו תמונות של מסוק צה"לי מהדגם שהתרסק אתמול בחופי חיפה, לצד אנשים מסתכלים במשקפת".