שוב מקורב לבנט מתעלם מההמלצות: המזכיר הצבאי של ראש הממשלה נפתלי בנט, האלוף אבי גיל, תועד כשהוא חוגג במסיבת סילבסטר בהשתתפות כ-200 בני אדם, ללא מסיכה או ריחוק חברתי - כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 12. 

לפי הדיווח, האלוף גיל השתתף במסיבה שהתקיימה באולם האירועים אביגדור בתל אביב כאשר בחלקים רבים במסיבה הוא שהה בלי מסכה וללא ריחוק חברתי, כמו מרבית הנוכחים באולם. עם זאת, לפי הדיווח, בכניסה לאירוע בדקו תו ירוק לנכנסים וערכו בדיקות אנטיגן לאיתור הנגיף, ורק מי שקיבל תוצאה שלילית נכנס לאירוע. 

נציין כי האלוף גיל אמנם לא הפר שום הנחיה או הגבלה, אך הפר בצורה מפורשת את המלצותיו של בנט עצמו, עשרה ימים בלבד אחרי שראש הממשלה ביקש במסיבת עיתונאים ובישיבת הממשלה להימנע ככל הניתן מהתקהלויות, להפעיל שכל ישר ולהקפיד על מסכות וריחוק חברתי. אין ספק כי במעשיו, סתר גיל את רוח הזהירות שניסה בנט להעביר לאזרחים. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "המזכיר הצבאי של ראש הממשלה השתתף בסוף השבוע באירוע שהתקיים תחת כללי התו הירוק, ואף בוצעו בו בדיקות אנטיגן לכלל המשתתפים בכניסה למקום. על אף שההשתתפות באירוע הייתה מותרת על פי ההגבלות הקיימות, ראש הממשלה חידד בפני צוות לשכתו את הצורך בהקפדה יתרה על ההמלצות, כחלק מחשיבות השמירה על אמון הציבור".