ח"כ מוסי רז השתתף היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בבאר שבע ובראיון לעיתונאי רועי כ"ץ, התייחס להתבטאות של ח"כ יאיר גולן, שכינה את תושבי חומש " תתי אדם", ואמר: "ההתנחלות בחומש גרמה נזק אדיר למדינת ישראל, לביטחון החיילים והאזרחים. צריך לפנות אותם ולהעמיד אותם לדין. השאלה האם רוצים לתת תמיכה לאלה שעוברים על החוק, זה כל מי שנמצא שם. הצביעות הזו, שמצד אחד מגנים התבטאות לא מוצלחת, אבל מצד שותקים אל מול האלימות".



בהמשך, אמר ח"כ רז כי למר"צ "קשה מאוד עם הישיבה בקואליציה. מצד אחד אנחנו רוצים את הממשלה הזאת, היא חשובה בכל מיני דברים. אבל, אנחנו לא יכולים להתכחש לעובדה שזו ממשלה ימנית, אולי הימנית שהייתה אי פעם. יש לנו קושי עם רה"מ שאומר שהוא לא יחתום הסכם שלום. יש לנו קושי עם התמיכה באלימות המתנחלים על ידי חלק מיושבי הקואליציה, יש לנו קושי עם הבנייה הבלתי פוסקת בהתנחלויות והמאחזים הבלתי חוקים". 

"אנחנו עושים חישוב בין שתי אפשרויות", אמר חבר הכנסת ממרצ והוסיף כי "יש אפשרות שתיהיה ממשלה כזאת, ואם לא, אז תיהיה ממשלה גרועה יותר, ממשלה עם נתניהו, סמוטריץ' וגביר. אנחנו נשכבים על הגדר, המצביעים שלנו מתחילים לאבד סבלנות. נצטרך לגרום לממשלה להיות קצת פחות ימין ויותר מרכז".

לדבריו, "קיבלתי בסופ"ש הרבה פניות מקרב המצביעים שלנו. אנחנו נצטרך להמשיך לעבוד בצורה מתחוכמת, שמצד אחד לא תסכן את הממשלה ומצד שני לא תאפשר לממשלה להיות ימנית. מאז קום הממשלה, לא איימתי נגד הממשלה. לפעמים צריך סמרטוט כדי לנקות השחיתות. לא נצביע עוד פעם בעד חוק האזרחות, אני בכלל לא בטוח שניהיה היחידים שנצביע נגד החוק הזה".