שר החוץ יאיר לפיד נמצא הערב (שני) מאומת לקורונה. מטעמו של השר נמסר כי הוא שוהה בביתו בבידוד, ומרגיש טוב. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב כי הוא חש בטוב, וקרא לאזרחים להתחסן. 

אלא שבישיבת הממשלה האחרונה, נראה לפיד כשהוא משתעל בקרבת ראש הממשלה, נפתלי בנט. האחרון מצדו, עטה מסכה, חייך והמשיך בדבריו. מלשכתו של ראש הממשלה נמסר כי נוכח הימצאותו של השר לפיד כחיובי לנגיף הקורונה, נבדק גם ראש הממשלה בבדיקת אנטיגן ותוצאת הבדיקה יצאה שלילית.


כזכור, הבוקר נודע ללפיד כי נחשף לחולה מאומת, רגע לפני ישיבת הסיעה של מפלגת יש עתיד. לאחר שנודע הדבר, יצא לפיד לביתו והישיבה בוטלה. קצין הכנסת שעודכן במצבו, הוציא פניה לבאי משכן הכנסת ופרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה, ותערך חקירה אפידמיולוגית.

הבוקר, השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אובחן כחיובי לקורונה. מלשכתו נמסר כי הוא חש בטוב ונמצא בבידוד. כל עובדי המשרד שבאו איתו במגע, יעברו בדיקות קורונה.

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כתב לו בציוץ בטוויטר: "מאחל רפואה שלמה לשר החוץ יאיר לפיד. בריאות לפני הכל".

בשבוע שעבר, אחרי המסיבה בה השתתף שעוררה סערה, משרד החוץ הודיע כי סגן שר החוץ עידן רול אובחן כחולה קורונה. הוא ערך בדיקה בעקבות חשיפה של בעלו, הראל סקעת, לחולה מאומת שהיה חלק מצוות ההפקה בהופעה שלו.