ההתכתשות בין ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר הקואליציה בנימין נתניהו הפכה להיות דבר שבשגרה. הערב (שלישי), השניים המשיכו לתקוף זה את זה, כאשר הפעם, במוקד העניינים, עמד סרטון שפרסם נתניהו, בו הוא לועג למדיניות הממשלה בנושא התפשטות זן האומיקרון. 

בסרטון, נתניהו מדבר עם אחד מיועציו, טופז לוק, כאשר הוא מדבר על בדיקות האנטיגן הביתיות, עליהן נטען כי הם לא מזהות את נגיף האומיקרון. בשיא הסרטון, נתניהו מטיל מטבע ואומר לטופז שבעקבות החלטת המטבע, הוא נדבק בקורונה. 

בנט הגיב לסרטון לאחר הפצתו, במסיבת עיתונאים שקיים על מנת להסביר את מדינות הממשלה בנושא האומיקרון ואמר: "שום דבר ממה שנתניהו יעשה לא יפתיע אותי. ראיתי סרטון שלו מכרסם באמון הציבור באנטיגן. בכל העולם משתמשים בזה, המעשה שלו לא רק חסר אחריות אלא גם אנטי פטריוטי, שיבש את אמון הציבור. ה-PCR עונה על השאלה האם אתה נושא את הווירוס או לא. האנטיגן עונה על השאלה האם אתה מדבק כרגע או לא".

בהמשך מסיבת העיתונאים, בנט רמז פעם נוספת על התנהלות נתניהו וטען: "אנחנו במצב שקורה פעם בעידן ואנחנו מנהלים אותו בצורה שקולה ואחראית. יש פה שורה של מחוללי כאוס שרוצים להטמיע בכולם תחושה היסטרית לא מוצדקת".

מיד לאחר מסיבת העיתונאים הגיבה מפלגת הליכוד לדבריו של בנט:  "נפתלי איבד שליטה על הקורונה, הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם ושלח אותם לקנות על חשבונם בדיקות ביתיות שהמעבדות קבעו שאינן אמינות. לעומתו, אנחנו הבטחנו לישראל את החיסון הראשון, השני והשלישי ודאגנו לבדיקות PCR מדויקות בחינם לכל אזרחי ישראל וללא תורים אינסופיים. נפתלי גם הפקיר את בעלי העסקים והעצמאים בעוד שאנו דאגנו לסיוע נדיב שהצילה את העסקים והעצמאים מפשיטת רגל והזניקה את כלכלת ישראל למרות משבר הקורונה. נפתלי - נכשלת, לך הביתה".