חבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) עזב היום (רביעי) את הכנסת, עד שמפלגת רע"ם תחזור להצביע עם הקואליציה. במקביל, לאחר שהבינו בקואליציה כי לא יצליחו להחזיק ברוב הדרוש בחלק מן ההצבעות, עזבה הקואליציה במלואה את המליאה. בעקבות כך, הצליחה האופוזיציה להעביר מספר הצעות חוק בקריאה טרומית. "את הדברים שחשובים לנו העברנו בהתחלה, בהמשך עברו מספר הצעות חוק של האופוזיציה בקריאה טרומית. נדאג לקבור אותן בועדות" אמר גורם בקואליציה. "זה לא באמת קריטי". מספסלי האופוזיציה נשמעה הקריאה: "השתלטנו את הקפיטול".

בתוך כך, למרות היעדרות חברי הכנסת של רע"מ מהמליאה, הצליחה תחילה הקואליציה להפיל את הצעות החוק של האופוזיציה, שמצדה  משכה הצעות חוק שעמדה להעלות. אחת ההצעות שהופלה - חלוקת אדמות חינם בנגב לחיילים משוחררים, של חברי הכנסת יואב קיש, שלמה קרעי ואלי כהן, הופלה בעזרת תמיכה של חמישה חברי כנסת של הרשימה המשותפת.

לאחר הפלת ההצעה, מסר ח"כ שלמה קרעי: "ביום שבו ממשלת ישראל כורעת ברך בפני הטרור, הקואליציה מפילה חוק של יואב קיש, אלי כהן ושלי להקצאת קרקעות בנגב ובגליל לחיילים משוחררים, בקולות הרשימה המשותפת. הממשלה הפלסטינית הראשונה בראשות בנט".

הצעות החוק של האופוזיציה, אשר כאמור כן הצליחו לעבור בקריאה טרומית:  הצעת החוק של יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, להעלאת קצבת הזקנה, הצעת החוק של חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, להקלות על עוסק זעיר, הצעת החוק שיזם מכון "זולת" לשוויון וזכויות אדם ואימץ ח"כ אחמד טיבי  לחייב שוטרים להפעיל את מצלמות הגוף שלהם בזמן הפגנה.

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, בתגובה על רצף הניצחונות של האופוזיציה במליאה: "היום הוכח שוב - הממשלה הנוכחית היא ממשלת כאוס. בקורונה, בנגב, וגם בכנסת. אפס ניהול, אפס מנהיגות. ישראל זקוקה לממשלה עם כיוון ברור. לממשלה חזקה. נמשיך להאבק בכנסת בימים ובלילות, נחליף את הממשלה הזו, ונחזיר את ניהול המדינה למסלול."

יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס: "‏אין מנצחים ומפסידים, כולנו ביחד כאזרחים ננצח כאשר ניטע תקווה ונתן לתושבי הנגב לחיות ולהתפרנס בכבוד. ההסדרה בנגב היא אינטרס של כולנו, יהודים וערבים, נקדם בהדברות שתביא להסכמות מקובלות. ממשלות ישראל נכשלו בטיפול בסוגיות הנגב, ביחד נשקם את מרקם היחסים והנגב יפרח וישגשג לטובת כולנו".