הישג פרלמנטרי ראשון: חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן (הליכוד) נכנסה לכנסת ה-24 בפעם הראשונה כחברה מן המניין, והיום (חמישי) הודיעה בהתרגשות על אחד ההישגים הראשונים שלה כפרלמנטרית, מעבר להתפרסמותה כדיבייטורית קשוחה בוועדות השונות וכן בדיונים הסוערים במליאה. 

דיסטל סיפרה לעוקביה ברשת הטיקטוק כי בפעם הראשונה מאז שנבחרה לתפקיד, הצעת חוק פרטית שלה עברה בקריאה טרומית. זה קרה אמש, בזמן שהקואליציה לא הצליחה לייצר רוב כי חברי הכנסת מסיעת רע"מ וכן חבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) החרימו את המליאה ולא הצביעו.

@galit_distel תאמרו ביי לבירוקרטיה 🥳🥳 בשורה ענקית לעצמאיים ולבעלי העסקים הקטנים! #כלכלהחופשית#עסקיםקטנים#הליכוד#כנסתישראל#פוריו#עצמאיים#foryou ♬ סאונד מקורי - גלית דיסטל 🇮🇱 Galit Distel

מה עומד בבסיסה של הצעת החוק של דיסטל? "הצעת חוק לעסקים הקטנים, שזו בדיוק הסיבה שבגללה רציתי להיכנס למקום הזה, כדי לעזור לכם, אני יודעת את זה על בשרי". היא סיפרה: "כל עסק קטן כבר לא צריך יותר לפתוח תיק במס הכנסה, לשלם לרואה חשבון, למצוא עובדות, לפתוח להן טופס 101 - כלום. אפליקציה, אתה מדווח ופותח את העסק".

"סליחה, שאני לא מצליחה לדבר", אמרה חברת הכנסת לעוקביה, "אני באמת נורא נורא מתרגשת, אני עכשיו רוקדת את ריקוד הניצחון. בוא נתפלל שזה יעבור קריאה שנייה ושלישית, אמן. זו מתנת היומולדת הכי טובה שיכולתי לבקש. כפרה עליכם, צאו החוצה ותיזמו, כלכלה חופשית אמן".