הממשלה מתכנסת היום (ראשון) לישיבתה השבועית. הנושא שעומד השבוע במחלוקת - תמיכתם של שר הביטחון, בני גנץ, ושר החוץ, יאיר לפיד, באישור הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות, כאשר לא ברור האם ראש הממשלה, נפתלי בנט, תומך בכך - לא יעלה להצבעה בישיבה. הממשלה תדון בין היתר באישור מינוי ראש הוועדה לאנרגיה אטומית, באישור תוכנית לחיזוק העיר בית שמש ובמתן מענים לאוכלוסיה הוותיקה בתקופת משבר הקורונה.

בפתח דבריו התייחס בנט לגל החמישי של הקורונה ולהתפשטות האומיקרון בישראל ואמר כי "אנחנו נכנסים בימים אלה לעין הסערה, לימים המורכבים ביותר. רבים מאיתנו מאומתים. אנחנו נערכנו ומנהלים מקרוב את הימים האלה במטרה לשמור על כלכלת ישראל ככל האפשר. עד סוף השבוע יגיע ארצה משלוח נוסף של תרופות פייזר".

הוא ציין כי "הבטחנו את הגעתן של מיליוני בדיקות אנטיגן, אנחנו דואגים שמבוגרים לא ישלמו מחיר כלכלי על הבידוד. אני יודע שאלו שבועות קשים, זה לא יימשך לנצח ונצלח את זה ביחד. זו ממשלה של עשייה, רק היום אנחנו משחררים חסמים של ביורוקרטיה. נשקיע חצי מיליארד שקלים בבית שמש, עיר שמתמודדת עם הרבה אתגרים ואחריות שלנו לעזור".

לסיום רמז כי לא יתרחש מפץ פוליטי אם תיחתם עסקת טיעון עם יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, כשאמר: "לכל הפרשנים הפוליטיים - תנוח דעתכם, ממשלת ישראל עובדת וממשיכה לעבוד".

בתוך כך, השר עודד פורר דרש מהממשלה לקצר את ימי הבידוד לחמישה ימים באופן מיידי ולהעניק לשרים סמכויות לפטור מבידוד עובדים חיוניים שאין להם תסמינים: "אחרת נמצא את עצמנו תוך זמן קצר עם בעיות בשרשרת האספקה", טען. גם שרות הכלכלה והחינוך הצטרפו לדרישה.