המגעים לעסקת טיעון עם בנימין נתניהו מסעירה את המערכת הפוליטית והליכוד,  זאת מאחר אם העסקה אכן תצא לפועל ונתניהו ייאלץ לפרוש זמנית מהחיים הפוליטיים לאחר שיוטל עליו קלון.

ח"כ מיקי זוהר שוחח היום (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM והתייחס להתפתחויות האחרונות: "האנשים היחידים שמעודכנים זה נתניהו, עורכי דינו והיועץ המשפטי לממשלה, שם הכל מתבצע. הנושא בחוסר וודאות מוחלטת. זה עניין אישי של נתניהו, זה סיטואציה אישית לחיים הפרטים שלו, הוא במשך שנים ארוכות משלם מחיר בלתי נתפס בשל היותו ראש מחנה הימין".

"מצד אחד אני מופתע מעצם מההיתכנות, אבל מצד שני אני לא מופתע כי הסאגה הזאת חייבת להיגמר. התיקים האלה צריכים להסתיים בזיכוי, אבל זה לא אומר שעסקת טיעון לא יכולה להיות על הפרק. תיק 4,000 קורס בבית המשפט, תיקים נוספים יקרסו, משום שהם היו מופרכים מלכתחילה. נתניהו צריך לקבל את ההחלטה", הוסיף.

בהמשך התייחס ח"כ זוהר לקרבות הפנימיים בליכוד ואמר כי "אני לא אתמודד על ראשות התנועה. כל האמירות הללו מיותרות, קצת סבלנות. צריך לראות מה עמדת נתניהו, אנחנו נמצאים בשלב הקריטי ביותר למחנה הימין, לליכוד ונתניהו. צריך לחכות ולראות מה הוא מתכוון לעשות ולגבות אותו ורק אז לפעול".

"תמתינו בסבלנות. אלו רגעים קשים מאוד, אנחנו לא צריכים לדחוף את עצמנו לתוך הסיטואציה הזאת. ברגע שתהיה הכרעה נצטרך לפעול כתנועה. אם נתניהו ירצה לפרוש, נצטרך לפעול בהתאם. לנהל משפט לאורך שניים זה לא קל".